Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی در رزمایش طرح زمستانی پلیس راه استان قم، با بیان اینکه نیروی انتظامی در راستای خدمت رسانی به هموطنان مأموریت‌های مختلفی را در سطح کشور اجرا می‌کند، اظهارداشت: یکی از مأموریت‌های بسیار مهم، طرح زمستانی پلیس راه است که امسال از تاریخ ۲۰ آذر ماه الی ۲۰ اسفند ماه به مدت ۳ ماه در سطح استان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این مأموریت دستگاه امدادی و انتظامی از جمله راهداری، اورژانس، آتش نشانی، هلال احمر و امدادگران خودرو حضور فعال داشته، امسال با ایجاد ۳۹ پایگاه ثابت و سیار، یک هزار و ۳۰۰ نیروی انسانی، ۴۰۸ دستگاه خودرو و ۲ فروند بالگرد هوایی-امدادی بکار گرفته می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان قم در ادامه به آمار کاهش تصادفات در محورهای مواصلاتی اشاره کرد و گفت: در سال جاری در محورهای برون شهری تصادفات ۱۳ درصد کاهش داشته است، همچنین در زمستان امسال ۳ نقطه شامل «نعلبندان» در اتوبان «قم-تهران»، «علی آباد» در جاده قدیم «قم - تهران» و «راهجرد» در محور «سلفچگان» مأموران به صورت شبانه روز حضور خواهند داشت.

آقاخانی هدف کلی طرح زمستانی پلیس استان را همپوشانی همه دستگاه‌ها در راستای خدمت رسانی برای کاهش دغدغه مردم برشمرد.

وی فلسفه برگزاری این رزمایش را نیز نشان دادن توان عملیاتی همه دستگاه‌های خدمت رسان دانست و تأکید کرد: امروز نقش آفرینی دستگاه‌های خدمات رسان در جهت کاهش آسیب‌ها و صدمات جاده ای بر هیچ کس پوشیده نیست.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه دستگاه‌های خدمت رسان برای آسایش مردم با یکدیگر همدل شده‌اند، اضافه کرد: از جمله اقداماتی که می‌شود برای ارتقاء توان خدمت رسانی انجام داد بحث مهم «آموزش» است.

وی در ادامه مباحث آموزشی و توجه به نکات ایمنی جاده ای شامل نحوه صحیح رانندگی، سلامت وسیله نقلیه، آماده سازی جاده‌ها و توجه کردن به نقاط حادثه خیز و رفع آن‌ها و استفاده از امکانات هشدار دهنده امدادرسانی، همچنین رد و بدل کردن اطلاعات و اخبار حوادث جاده ای بین دستگاه‌های خدمت رسان را مهم ارزیابی کرد.

سردار آقاخانی افزود: در زمستان سال گذشته به همت همه عزیزان و مدیریت خوب مسئولان و مدیران استانی و همدلی، کاهش تصادفات فوتی بسیار بالا بود که از همه زحمت کشان این عرصه تقدیر و شکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه استحفاظی و کمربند جاده‌ای استان قم طی ۳ ماهه زمستان سال گذشته ۱۷۰ فقره تصادف بوقوع پیوست که بر اثر آن ۷ نفر فوت و ۳۵ نفر مجروح شدند.

فرمانده انتظامی استان قم بیشترین علت تصادفات را عدم توجه به جلو با ۴۲ درصد و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با ۲۳ درصد طی ساعات ۱۶ تا ۲۱ عنوان کرد.

سردار آقاخانی در خاتمه از مجموعه‌های استانداری، فرمانداری، شهرداری، شورای شهر، مدیریت بحران، هواناجا، راهداری و حمل و نقل جاده ای، راه و شهرسازی، هلال احمر، حوادث غیر مترقبه، فوریت‌های پزشکی اورژانس، معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری، بخشداری مرکزی و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدردانی کرد.

کد خبر 4795968

منبع: مهر

کلیدواژه: قم فرماندهی انتظامی قم انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بارش برف یاسوج ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس بیرجند شهرکرد ویروس آنفلوانزا انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۰۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات نصب و راه اندازی دستگاه ماموگرافی بیمارستان کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، امید براتی در گفتگوی خبر سیمای کیش، با اشاره به آماده باش بیمارستان برای خدمات رسانی به گردشگران نوروزی از ۲۰ اسفند پارسال، گفت: در این مدت هزار و پانصد مراجعه کننده برای بهره مندی از خدمات پزشکی و درمانی به بیمارستان مراجعه کرده اند.

وی افزود: ۲۲۹ ماموریت اورژانس از ابتدای طرح نوروزی ثبت شده و از این تعداد ۸۲ ماموریت اورژانس تصادف در کیش بوده است.

براتی از گردشگران خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی کیش، نسبت به استفاده از وسایل نقلیه موتوری و خودرویی اقدام کنند.

رئیس بیمارستان کیش، خاطرنشان کرد: ۷۰ تصادف موتورشارژی، ۱۲ تصادف خودرو سواری بدون فوتی، ۲۷ حادثه سقوط از موتور شارژی، ۴ حادثه سقوط از دوچرخه، ۲۵ حادثه سقوط از ارتفاع، ۱ حادثه برق گرفتگی و چهار عملیات اورژانس مسمومیت دارویی از مهمترین عملیات‌های اورژانس در این مدت بوده است.

وی، گفت: ۳۰ پزشک مقیم در تخصص‌های مورد نیاز بیمارستان مشغول خدمات رسانی به بیماران و مراجعه کنندگان هستند و براساس برنامه ریزی، پزشکان فوق تخصص و متخصص نیز برای معاینه بیماران به جزیره کیش سفر می‌کنند.

براتی افزود: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان تعطیلات نوروزی کمبود دارویی نخواهیم داشت.

وی گفت: با گسترش بخش تزریقات، در ۲۴ ساعت شبانه روز دو مسئول به مراجعه کنندگان خدمات رسانی می‌کنند.

رئیس بیمارستان کیش گفت: موسسه خیریه سلامت بیمارستان تشکیل شده و در یک ماه گذشته بیش از ۵۰ میلیون تومان برای تخفیف هزینه‌های درمان بیماران کمک شده است.

براتی افزود: تعدادی از خیران موسسه خیریه سلامت برای بازسازی اتاق عمل و تامین ملزومات بیمارستانی نیز اعلام آمادگی کرده اند.

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی برخاسته از مردم و خادم مردم است
  • ساخت دو خط جدید مترو در سال جدید /زاکانی: شبکه‌های استفاده از کودکان کار توسط نیروی انتظامی شناسایی می‌شوند
  • هفت نفر در تصادف جاده‌ای خوزستان جان باختند
  • ساخت ۲ خط جدید مترو در سال جدید | زاکانی: شبکه‌ های استفاده از کودکان کار توسط نیروی انتظامی شناسایی می شوند
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان، مامور به رحمت است
  • وزیر کشور از ایستگاه های خدمات سفر ری بازدید کرد
  • طرح ویژه جهاد فرهنگی برای پایتخت فرهنگی جهان تشیع
  • تدارک مسکن رایگان برای مسافرین نوروزی در مازندران + فیلم
  • آغاز عملیات نصب و راه اندازی دستگاه ماموگرافی بیمارستان کیش
  • همه دستگاه‌ها برای کاهش وقوع جرایم همکاری کنند