Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با بیان این که افرادی که در حله به شهادت رسیدند همان مسیر اباعبدالله الحسین (ع) را ادامه دادند گفت:با زنده ماندن اربعین و واقعه کربلا، بستر سازی حکومت امام عصر (عج) حاصل می‌شود. ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد در حاشیه دومین سالگرد شهدای اربعین حسینی (حله) که در گلزار شهدای اهواز برگزار شد با بیان این که اربعین پرتویی از عاشوراست اظهار داشت: همه شیعیان از سراسر عالم برای زیارت اباعبدالحسین (ع) اراده می‌کنند و باب شهادت باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اربعین اباعبدلله‌الحسین (ع) که این گونه دل‌ها به یک‌دیگر پیوند خورده شد، میلیون‌ها نفر در سخت‌ترین شرایط به زیارت می‌روند، مشخص می‌شود که این افراد مانند حادثه‌ عاشورا که بسترساز حکومت امام عصر(عج) است همین مسیر را طی می‌کنند.

حجت‌الاسلام پناهیان با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کرد + تصویرنماینده ولی فقیه در خوزستان: اگر در انتخابات حزبی عمل کنیم مشکلات کشور بیشتر می‌شودحضور سرزده نماینده ولی فقیه در خوزستان در خوابگاه دانشجویی‌ + تصاویر

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان ادامه داد: افرادی که در آنجا به شهادت رسیدند همان مسیر اباعبدالله الحسین (ع) را ادامه دادند.درست است مظلومانه به شهادت رسیدند، ولی رفتند که کربلا و اربعین زنده بماند چرا که با زنده ماندن اربعین و واقعه کربلا، بستر سازی حکومت امام عصر(عج) حاصل می‌شود.

انتهای پیام/331/ز

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۰۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه مصوبات مهم سفر رئیس‌جممهور به این استان اجرایی نشده‌است، تأکید کرد: ویژه‌دیدن لرستان محقق نشده‌است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، عصر امروز، در جلسۀ تکریم و معارفه استاندار لرستان گفت: پذیرش مسئولیت در نگاه اسلام سخت‌گیرانه است و هر مسئول باید پاسخ‌گوی اقدامات خود باشد.

او با بیان اینکه لرستان با وجود ظرفیت‌های فراوان، منابع طبیعی و خدادادی و نیروهای انسانی متعهد به‌علت برخی دلایل درونی و بیرونی در محرومیت به‌سر می‌برد، اضافه کرد: این استان با وضعیت مطلوب فاصله دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه وضعیت این استان امروز همانند یک بیمار است که نیاز به درمان دارد، یادآور شد: ما باید به‌گونه‌ای عمل کنیم تا وضعیت اشتغال در لرستان بهبود یابد.

شاهرخی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به لرستان در آذرماه 1400 متذّکر شد: آیت‌الله رئیسی در این سفر گفت که ما اشتغال این استان را با نگاه ویژه دنبال می‌کنیم، اما این ویژه‌بودن طبق مشاهدات میدانی ما محقق نشده‌است.

او با تأکید به وجود 35هزار میلیارد تومان صنایع راکد در لرستان، بیان کرد: ما این صنایع راکد را از بس تکرار کرده‌ایم که دیگر مشمئزکننده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با ذکر اینکه احداث سد گاوشمار معطل مادۀ 23 است، خاطرنشان کرد: استاندار باید ماه‌ها تلاش کند تا ثابت کند که مسیر راه‌آهن دورود به خرم‌آباد جزو مصوبات سفر رئیس‌جمهور است.

شاهرخی یادآور شد: آیت‌الله رئیسی در سفر به لرستان گفته بود که صدای قطار باید در این استان شنیده شود، اما تلاش مسئولان باید برای مقدمات اجرای این مصوبات باید همچنان به نتیجه نرسد.

او با بیان اینکه عدم اجرای مصوبات سفر رئیس‌جمهور به نارضایتی مردم منجر می‌شود، اضافه کرد: استاندار جدید باید این مشکلات را با همکاری وسیع رفع کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید به ناتمام‌بودن هتل صخره‌ای خرم‌آباد، برج‌های دوقلو و پادگان 07، اعلام کرد: اگر این پروژه‌ها به بهره‌برداری نرسد ممکن است بار دیگر شاهد تودیع و معارفۀ استاندار دیگری باشیم.

شاهرخی گفت: اگر علل بیرونی عقب‌ماندگی لرستان رفع شود ما نیز علل درونی را برطرف می‌کنیم و انتظار داریم که نگاه دولت به این استان تغییر یابد.

او با اشاره به فرسودگی صنایع در لرستان، تأکید کرد: عده‌ای برای ایجاد صنایع در این استان وام به یورو و دلار دریافت کردند، اما این پروژه‌ها را نیمه‌تمام رها کردند.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • باید بتوانیم هنرمندانه آرمان شهدا را در جامعه ترویج دهیم
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • شناسایی ۱۳۰ نقطه پرخطر در مسیر گذرگاه‌های اربعین
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم