Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: سامانه‌ها و تجهیزات دفاعی که در ایران تولید می‌شوند، ما را در زمره کشورهای برتر دنیا قرار داده‌اند. ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در دومین روز همایش سراسری فرماندهان و مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با بیان اینکه تکنولوژی‌ روز دنیا در بسیاری از عرصه‌ها امروز به دست توانمند فرزندان ملت ایران بومی‌سازی شده‌ است، گفت: سامانه‌ها و تجهیزات دفاعی که امروز در ایران تولید می‌شوند، ما را در زمره کشورهای برتر دنیا قرار داده اند، به طور کامل بومی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرلشکر موسوی:‌ اگر خودمان مشکلی ایجاد نکنیم دشمنان نمی‌توانند به ما ضربه بزنند

وی با بیان اینکه اگر اقدامات 30 ساله قرارگاه نبود امروز شاهد تحریم‌های گسترده‌تری در حوزه‌های گوناگون صنعت، معدن، انرژی و اقتصاد بودیم، افزود: با مجاهدت‌های صورت گرفته در قرارگاه امروز بسیاری از تحریم‌های ظالمانه نه تنها بی اثر بلکه به فرصتی برای رشد و شکوفایی توان و ظرفیت داخلی مبدل شده است.

سردار حاجی زاده با اشاره به روند ارتقای توانمندی در عرصه‌های ماموریتی نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: در شروع اقدامات مربوط به حوزه هوافضا شامل حوزه‌های موشکی و پدافندی، با چالش‌ها و موضوعاتی مواجه بودیم که در ابتدا تصور می‌شد اهداف پیش‌بینی شده دست نیافتنی هستند، اما به فضل الهی با باور توانستن و تکیه به ظرفیت‌های بی بدیل دانش و انگیزه جوانان انقلابی ایران اسلامی از همه آن‌ها عبور کردیم و به قله‌ها رسیدیم؛ این الگویی است که می‌تواند به عنوان یک روش موفق در دیگر عرصه‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان این که تکنولوژی‌روز دنیا در بسیاری از عرصه‌ها امروز به دست توانمند فرزندان ملت ایران بومی‌سازی شده است، گفت: سامانه‌ها و تجهیزات دفاعی که امروز در کشورمان تولید می‌شوند و ما را در زمره کشور‌های برتر دنیا قرار داده اند به طور کامل بومی هستند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تاکید کرد: با برخورداری از روحیه انقلابی و جهادی و الگوی الهام بخش دوران دفاع مقدس می‌توان در حوزه اقتصاد و دیگر عرصه‌ها نیز موفق بود و بر مشکلات غلبه کرد.

انتهای پیام/

R1373/P/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سردار امیرعلی حاجی‌زاده

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۱۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش فیلم سینمایی نوروز؛ از قاتلین ماه کامل تا زیبای سیاه

امروز سه شنبه فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «کارو»، «لوپِتو»، «قاتلین ماه کامل»، «ناپلئون»، «خرس‌های بونی: بازگشت به زمین»، «رود سرخ سرخ»، «نیرنگ‌بازان»، «زن‌ها فرشته‌اند»، «هتل دردسرساز»، «سوسک آبی»، «جزیره طوطی‌های دریایی»، «بیرو»، «مامور بازی»، «شاهدا» و «زیبای سیاه» روز سه‌شنبه، هفتم فروردین از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

در جدول زیر ساعت پخش فیلم های سینمایی نوروز را ببینید:

منبع: ایمنا

tags # سینما ، صدا و سیما ، عید نوروز سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • اکیپ‌های گشت برخورد با تغییر کاربری اراضی کشاورزی فعال هستند
  • قالیباف: عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ فلسطین، جهان اسلام و تمام دنیا است/زیاد النخاله: جمهوری اسلامی ایران با تمام ظرفیت‌های خود در حال همکاری با فلسطین است.
  • جسورترین زنان دنیا روی فرش قرمز
  • پیگیری های نظام پزشکی در حادثه فوت متخصص قلب
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های مقام معظم رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • راه‌اندازی کارگاه و کارخانه‌های تولیدی بومی
  • برنامه جدید فرمانده سپاه در آستانه روز قدس
  • جدول پخش فیلم سینمایی نوروز؛ از قاتلین ماه کامل تا زیبای سیاه
  • بارش ۵۴.۴ میلیمتری باران در روستای چهارچوبه گرمه