Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده دزفول درمجلس شورای اسلامی گفت: ثبات مدیریتی در اغلب شهرستان‌های استان خوزستان وجود ندارد که به مجموعه استانداری خوزستان بر می‌گردد. ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، عباس پاپی زاده در جلسه شورای اداری تودیع و معارفه سرپرست ویژه فرمانداری دزفول به عدم ثبات مدیریتی در استان خوزستان اشاره کرد، اظهار داشت: ثبات مدیریتی در اغلب شهرستان‌های استان خوزستان از جمله ماهشهر، دزفول، بهبهان، خرمشهر و شوش وجود ندارد که به مجموعه  استانداری خوزستان بر می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با انتقاد از استفاده نکردن از ظرفیت فرزندان دزفول در فرمانداری این شهرستان اشاره کرد، افزود: برای انتصاب سرپرست فرمانداری دزفول گزینه‌های بومی و فرزندان دزفول را به استانداری خوزستان پیشنهاد داده بودم ولی متاسفانه برخی از افراد جلوی این انتصاب‌های بومی را گرفتند.

پاپی‌زاده به فضای مجازی متشنج شهرستان در این باره اشاره کرد، گفت: متاسفانه شاهدهستیم برخی انتصاب فرماندار غیربومی را به گونه‌ای دیگر جلوه می‌دهند که بنده مخالف انتخاب گزینه بومی برای شهرستان هستم و در این باره هم کلیپی از بنده در فضای مجازی منتشر کرده‌اند؛ نیاز است در این باره  واقعیت‌ها به مردم شهرستان دزفول گفته بشود.

سرپرست جدید فرمانداری ویژه دزفول منصوب شداستانداران و فرمانداران امنیت‌ انتخابات را تامین کنندتهران|فرماندار ری: هرگونه کوتاهی دستگاه‌ها در اجرای مصوبات شورای ترافیک به دادستانی اعلام می‌‌شود

نماینده دزفول در ادامه به حواشی و اتفاقات پیرامون نصب تابلوی ورودی اندیمشک از سمت دزفول اشاره کرد، اظهار داشت: نصب تابلو در محلی قبلی خودش در تاریخ 98/6/28 از سوی استانداری بار دیگر مصوب شد ولی دلیلی اجرا نشدن آن معلوم نیست.

پاپی زاده با بیان اینکه مردم حق دارند پیگیر مطالبات خودشان باشند، گفت: عدم ثبات مدیریتی به شهرستان دزفول  آسیب می‌زند؛ استانداری خوزستان نگاه بدبینانه ای به شهرستان دزفول ندارد  و در بحث اعتبارات کمک کرد ولی برخی موارد برای مردم  ابهام باقی مانده‌ است.

در ادامه تصاویری از تودیع و معارفه سرپرست ویژه فرمانداری دزفول مشاهده می‌کنید.

 

انتهای پیام337/ش

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، متن حکم به این شرح است:

جناب آقای حسین خیاط

با توجه به تجربیات توان و تعهد خدمتی به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سرایان تعیین می‌گردید.

امید است با توکل به خداوند متعال ضمن بهره گیری از ظرفیت‌ها استعداد و توان نیرو‌های متعهد دلسوز و کارآمد با اتخاذ تدابیر مناسب و مدیریت جهادی در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی اندیشه‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، برنامه‌ها و سیاست‌های دولت سیزدهم تلاش نموده و در انجام وظایف محوله برای تحقق اهداف سازمانی و خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف شهرستان موفق باشید.

توفیق روزافزون شما را از خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • تغییر استاندار مازندران تکذیب شد
  • دزفول پربازدید‌ترین شهر خوزستان در ایام نوروز ۱۴۰۳
  • دزفول رتبه نخست بازدید گردشگران را به خود اختصاص داد
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود