Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی دیگر از ستاره های سالزبورگ احتمالاً در ژانویه از این باشگاه جدا خواهد شد.

طرفداری - لیورپول قصد دارد تاکومی مینامینو را در ژانویه به خدمت گیرد و می توان انتظار داشت این انتقال نهایی شود. مینامینو که با ارسال 3 پاس گل در جمع بهترین پاسورهای فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا است، 2 گل نیز در این مسابقات به ثبت رسانیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش جیمز پیرس، لیورپول قصد دارد هر چه سریعتر کار انتقال تاکومی مینامینو را نهایی کند، بازیکنی چندین باشگاه در بوندسلیگا و سری آ را خواهان خود می بیند. منچستریونایتد دیگر باشگاهی است که به جذب این بازیکن ژاپنی علاقه مند است. لیورپول معتقد است که ارزش این وینگر 24 ساله، 20 میلیون پوند است و بند فسخ 7.25 میلیون پوندی وی برای قرمزها بسیار جذاب است.

همچنین پل جویس می گوید که چند نفر از بازیکنان ارشد لیورپول به کادر فنی تیم توصیه کرده اند که نسبت به جذب مینامینو اقدام نمایند و توانایی ها و مهارت های فنی وی را تحسین کرده اند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۱۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟

خلاف یورگن کلوپ که یک سال استراحت خواهد کرد، پپ لیندرز می‌تواند فصل آینده شغل مهمی را به دست آورد.

طرفداری | پپ لیندرز ماه گذشته تایید کرده بود همراه با یورگن کلوپ، به دوران حضور در لیورپول خاتمه می‌دهد. 

به گزارش تلگراف؛ دستیار یورگن کلوپ یکی از گزینه‌های هدایت آژاکس به شمار می‌رود. آژاکس که توسط یان فنت شیپ به صورت موقت هدایت می‌شود، به دنبال سرمربی دائمی جدید است. تیم هلندی پس از یک فصل دشوار، خود را برای دوران گذار آماده می‌کند. در صورت انتصاب لیندرز، او بار دیگر با جوردن هندرسون، کاپیتان سابق لیورپول، در یک تیم حضور خواهد داشت. مربی ۴۱ ساله هرگز تمایل خود برای برداشتن گام بعدی در عرصه مربیگری را پنهان نکرده است. او در سال ۲۰۱۸ به طور موقت لیورپول را ترک کرد تا هدایت نایمخن در دسته دوم هلند را برعهده بگیرد، اما پس از اینکه این باشگاه نتوانست از طریق پلی‌آف به دسته بالاتر صعود کند، شغل خود را از دست داد. لیندرز کمی پس از جدایی از باشگاه هلندی به آنفیلد بازگشت و همکاری فوق‌العاده‌ای با یورگن کلوپ رقم زد.

برخی بر این باورند که لیندرز باید در لیست جانشینان کلوپ قرار گیرد. سنتی مشابه اواسط دهه ۷۰ که باب پیزلی، دستیار بیل شنکلی، اصول اسطوره قرمزها را ادامه داد. با این حال، لیندرز از همان ابتدا اعلام کرد که چنین اتفاقی نخواهد افتاد، هرچند اگر او در جای دیگری به عنوان سرمربی اول عملکرد خوبی داشته باشد، به احتمال زیاد در آینده بازگشت به آنفیلد را بررسی خواهد کرد. 

در این مورد بخوانید:

پپ لیندرز: جانشینی کلوپ؟ یه یورگن وفادارم و به همراه او لیورپول را ترک خواهم کرد

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - گل تماشایی فرناندو تورس با پیراهن لیورپول به ساندرلند (2010/3/28) / فیلم
  • آمار می‌گوید: هالند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!
  • پیوستن لیورپول به صف مشتریان دین هویسن؛ یوونتوس 40 میلیون یورو می‌خواهد
  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • صلاح مدل لباس ستاره لیورپول‌ را تغییر داد
  • بازگشت ترنت الکساندر آرنولد به میادین در بازی با منچستریونایتد
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • مصاحبه تلخ برای لیورپول: شاخک‌های رئال فعال شد!‏
  • گل تماشایی هری کیول برای لیورپول مقابل اورتون (25 مارس 2006) / فیلم
  • خاطره‌ای برای تمامی عمر