Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تکنولوژی‌ روز دنیا در بسیاری از عرصه‌ها امروز به دست توانمند فرزندان ملت ایران بومی‌سازی شده‌ است، گفت: سامانه‌ها و تجهیزات دفاعی که امروز در ایران تولید می‌شوند و ما را در زمره کشورهای برتر دنیا قرار داده اند، به طور کامل بومی هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده در دومین روز همایش سراسری فرماندهان و مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه اگر اقدامات ۳۰ ساله قرارگاه نبود امروز شاهد تحریم‌های گسترده‌تری در حوزه‌های گوناگون صنعت، معدن، انرژی و اقتصاد بودیم، افزود: با مجاهدت های صورت گرفته در قرارگاه امروز بسیاری از تحریم های ظالمانه نه تنها بی اثر بلکه به فرصتی برای رشد و شکوفایی توان و ظرفیت داخلی مبدل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حاجی زاده با اشاره به روند ارتقای توانمندی در عرصه‌های ماموریتی نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: در شروع اقدامات مربوط به حوزه هوافضا شامل حوزه‌های موشکی و پدافندی، با چالش ها و موضوعاتی مواجه بودیم که در ابتدا تصور می شد اهداف پیش‌بینی شده دست نیافتنی هستند اما به فضل الهی با باور توانستن و تکیه به ظرفیت های بی بدیل دانش و انگیزه جوانان انقلابی ایران اسلامی از همه آنها عبور کردیم و به قله‌ها رسیدیم؛ این الگویی است که می‌تواند به عنوان یک روش موفق در دیگر عرصه‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان این که تکنولوژی‌روز دنیا در بسیاری از عرصه ها امروز به دست توانمند فرزندان ملت ایران بومی‌سازی شده‌ است، گفت: سامانه‌ها و تجهیزات دفاعی که امروز در کشورمان تولید می‌شوند و ما را در زمره کشورهای برتر دنیا قرار داده اند به طور کامل بومی هستند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تاکید کرد: با برخورداری از روحیه انقلابی و جهادی و الگوی الهام بخش دوران دفاع مقدس می توان در حوزه اقتصاد و دیگر عرصه‌ها نیز موفق بود و بر مشکلات غلبه کرد.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت مجری صدا وسیما بعد از دیدار با سردار حاجی زاده

حسن عابدینی در صفحه شخصی خودش روایتی را از بعد دیدار با سردار حاجی زاده به تصویر کشیده است. - اخبار رسانه ها -

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک‌هایی استفاده شد؟
  • ایران با موشک‌های قدیمی خود به اسرائیل ضربه زد
  • قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند
  • روایت مجری صدا وسیما بعد از دیدار با سردار حاجی زاده
  • (ویدئو) سردار حاجی‌زاده درباره واکنش اسرائیل: ۱۰۰ درصد می‌زنیم
  • واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی اسرائیل: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)
  • واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)
  • سردار حاجی زاده: 100درصد می‌زنیم!
  • سردار حاجی زاده: ١٠٠٪ می‌زنیم! | فیلم
  • سردار حاجی زاده: ۱۰۰٪ درصد می‌زنیم، نگران نباشید