Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات شهری شهرداری کرج اعلام کرد که یکی از پاکبانان هنگام انجام وظیفه درمنطقه چهار شهرداری مهرشهر و در محدوده چهارباندی براثر تصادف با یک دستگاه اتوبوس در دم جان باخت.

محمدرضا زین‌العابدینی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این حادثه صبح امروز رخ داد که راننده اتوبوس نیز پس از این حادثه متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول گفت: رضا اسماعیلی پاکبان ۳۸ ساله با ۶ سال سابقه کار در حوزه خدمات شهری دارای ۲ فرزند است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات قانونی برای استفاده از دوربین‌ها انجام شده است ،‌گفت: تمام تلاش‌ها برای یافتن راننده متواری در دست اقدام است.

زین العابدینی خاطرنشان کرد: جسد این پاکبان زحمت‌کش به سازمان بهشت سکینه (س) منتقل شد.

این مسوول گفت: شهرداری کرج و حوزه معاونت خدمات شهری وظیفه خود می‌داند هر اقدامی در راستای احقاق حق این پاکبان را انجام دهد.

اکنون در تمام مناطق شهرداری کرج حدود یک هزارو ۷۰۰ پاکبان فعالیت می‌کنند که سالانه تعدادی از آنان حین کار براثر تصادف یا سختی کار دچار مشکلاتی می شوند.

هفته جاری یکی از پاکبانان کرجی کیف حاوی ۵۰۰ میلیون تومان وجه نقد یک شهروند تهرانی را حین نظافت شد پیدا کرد که این کیف را به صاحبش برگرداند . اقدام این پاکبان مورد تحسین مردم استان البرز و کشور قرار گرفت .

لینک کوتاه: asriran.com/002wwu

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرج پاکبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۱۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از دوربین‌های حرارتی جان چند مسافر نوروزی در شیراز را نجات داد

ایسنا/فارس شهردار شیراز در تشریح اقدامات انجام شده طی ایام نوروز گفت: استفاده از دوربین‌های حرارتی در محل‌های اسکان مسافران نوروزی موجب نجات جان چندین نفر شد.

رئیس‌کل دادگستری استان فارس، جمعی از معاونین، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس، رئیس سازمان بازرسی استان فارس به همراه شهردار شیراز، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر از کمپ اسکان مسافران نوروزی باغ جنت بازدید و از نزدیک در جریان ارائه خدمات سفر شهرداری شیراز به مسافران نوروزی قرار گرفتند.

در این بازدید شهردار شیراز گفت: به دلیل تقارن نوروز و ماه‌ مبارک رمضان خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در قالب خدمات اسکان و افطاری به روزه‌داران انجام می‌شود.

محمد حسن اسدی اظهار کرد: از ابتدای تعطیلات تا ۸ فروردین‌ماه، اسکان مسافران در کمپ‌های نوروزی شهرداری شیراز صورت گرفته است و با توجه به بارش باران در این ایام با تلاش مجموعه مدیریت شهری هیچ مسافری در باران نمانده و همگی اسکان داده‌شده‌اند.

 وی همچنین تأکید کرد: تمام تلاش مجموعه شهرداری شیراز، حفظ ایمنی و سلامت مسافران نوروزی و ترسیم یک تصویر خاطره‌انگیز از سفر به شیراز است.

شهردار شیراز ادامه داد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با تمام توان برای حفظ سلامت و ایمنی مسافران نوروزی تلاش می‌کند و به‌عنوان‌مثال در ایام گذشته به کمک تجهیزات پیشرفته و دوربین‌های حرارتی، جان چند مسافر نوروزی را نجات دادند که در چادر مسافرتی دچار گازگرفتگی شده بودند و خوشبختانه هیچ حادثه و تلفات جانی برای مسافران نوروزی نداشته‌ایم.

اسدی از راه‌اندازی بازارچه صنایع‌دستی درگذر حافظیه و عرضه تولیدات داخلی گفت که برخلاف سال‌های گذشته تنها تمرکز این بازارچه بر ارائه صنایع‌دستی است.

رئیس کل دادگستری فارس نیز در این بازدید با بیان این مطلب که میهمانان نوروزی در سفر به شهر شیراز از خدمات شهرداری رضایت کامل داشتند، افزود: باید از عملکرد شهردار کلان‌شهر شیراز، مجموعه مدیریت شهری و اعضا شورای اسلامی شهر تشکر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی با تأکید به اینکه بدون تردید خدماتی که به مسافران ارائه می‌شود موجب اقبال بیشتر گردشگران و زائران به استان فارس و کلان‌شهر شیراز می‌شود، اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری شیراز و اعضا شورا شهر نشان داده‌اند که خدمتگزار مردم هستند. 

رئیس‌کل دادگستری استان فارس در ادامه افزود: در بازدیدی که از ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز داشتیم تلاش و توانایی مجموعه مدیریت شهری شیراز کاملاً مشهود بود و می‌توان گفت شیراز از حیث مدیریت شهری در طلایی‌ترین دوران خود قرار دارد.

این مقام قضایی استان با بیان اینکه ارائه خدمات به مسافران جهت انجام فرایض دینی و محل‌های پیش‌بینی‌شده برای اقامه نماز، مطلوب ارزیابی شد تصریح کرد: خدمات ارائه‌شده در شأن و شایسته سومین حرم اهل‌بیت (ع) بود.

موسوی بیان کرد: ارائه خدمات در روزهایی که شاهد بارندگی شدید در شیراز بودیم به نحوی بود که هیچ گزارشی از بروز مشکل در ارائه خدمات دریافت نشده است که این امر درنتیجه تدبیر و مدیریت صحیح است.

رئیس‌کل دادگستری فارس در پایان بازدید از محل اسکان جنت با اشاره به هماهنگی میان بخش‌های مختلف مدیریت شهری شیراز را ستودنی‌ خواند و افزود: این همکاری مشترک در بخش‌های خدماتی، گردشگری، امنیتی، انتظامی و سایر بخش‌ها برای شیراز منشأ خیروبرکت خواهد بود.

در این بازدید، معاون محیط ‌زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز نیز از راه‌اندازی ستادهای اسکان مسافران نوروزی در نقاط مختلف شیراز خبر داد.

روح‌الله خوشبخت تأکید کرد: ۵ کمپ ازجمله محل‌های اسکان جنت و زیباشهر و ۱۹ سالن‌ ورزشی شهرداری شیراز برای اقامت در اختیار مسافران نوروزی قرارگرفته است و اطلاع‌رسانی از طریق تبلیغات محیطی و فضای مجازی برای آگاهی مسافران از محل‌های اسکان انجام‌شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • نگاهی دیگر به بدلکاری
  • استفاده از دوربین‌های حرارتی جان چند مسافر نوروزی در شیراز را نجات داد
  • خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی شیراز به صورت دائم رصد می‌شود
  • پیوست فرهنگی بوستان‌ها تدوین شود
  • توضیحات معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در خصوص خاموشی پل خواجو
  • فوت مرد میانسال در تصادف پرشیا و تریلر در تهران + عکس
  • بسیاری از نارضایتی‌ها از شهرداری به علت اجرای قوانین است
  • طرح‌های شهری با دید کارشناسی اجرا شوند
  • شیرازِ پس از باران، همچنان پاکیزه و زیبا
  • بازگشایی مسیرهای کنارگذر شیراز