Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، محرم اکبرزاده شهرداری خوی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر خوی   با اشاره به صدور بیش از ۳۰۱ فقره پروانه ساختمانی  گفت:از مجموع ۳۰۱ فقره پروانه صادره، تعداد ۲۵۵ فقره پروانه در اراضی دارای سند و ۴۶ فقره در اراضی قولنامه‌ای صادر شده اند که این تعداد پروانه صادره در مقایسه با ۸ ماهه سال ۹۷ با تعداد ۱۹۹ فقره پروانه ساختمانی صادر شده، دارای رشد ۶۶ درصدی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکبرزاده اضافه کرد: از ۳۰۱ پروانه ساختمانی صادره ۷۵ فقره (در حدود ۲۵%) در محدوده بافت فرسوده مصوب شهر خوی صادر شده که باتوجه به پروانه‌های صادره درمحدوده فرسوده در حدود ۱۴۱۶۷ متر مربع از محدوده بافت فرسوده با زیر بنای ۲۹۳۷۴ متر مربع بازسازی شده اند.

شهردار خوی تاکید کرد: ۱۱۷ هزار و ۷۴۸ متر مربع مساحت زیر بنای پروانه‌های صادره در ۸ ماهه سال جاری می‌باشد که در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل شاهد دارای رشد ۶۳ درصدی هستیم.   انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری خوی پروانه ساختمانی بافت فرسوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۱۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور پروانه ساخت برای ۵ فیلم‌ سینمایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فیلم‌نامه‌های «زیبا صدایم کن» به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی، کارگردانی سید رسول صدرعاملی و نویسندگی آرش صادق بیگی‏ و میلاد و محمدرضا صدرعاملی، «مومو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی اکبر ثقفی و نویسندگی علی اکبر ثقفی‌‏ و شراره سروش موافقت شورای پردانه ساخت را دریافت کردند.

همچنین فیلم‌نامه‌های «یک عشق زیبا» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی قاسم فهیم خواه، «خاتی» به تهیه‌کنندگی محمد کمالی پور، کارگردانی و نویسندگی فریدون نجفی و «برای رعنا» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی و نویسندگی ایمان آقامحمدحسین یزدی، موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

دیگر خبرها

  • صدور ۲۵۵۰۰ کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین در خراسان جنوبی
  • زمین‌های قولنامه‌ای نخرید
  • ۲۵ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده تکمیل شدند
  • بهره برداری از ۲۵ هزار واحد مسکونی با پرداخت تسهیلات ساخت و مشارکت‌های مردمی
  • ۳.۶ میلیون تن‌کالا از آذربایجان غربی به خارج کشور صادر شد
  • ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی صادر شد
  • صدور ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی
  • ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده به بهره‌برداری می‌رسد
  • صدور و تمدید ۹۹ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در چهارمحال و بختیاری
  • صدور پروانه ساخت برای ۵ فیلم‌ سینمایی