Web Analytics Made Easy - Statcounter

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان نظام همه راه‌های فشار و تحریم به ملت بزرگ ایران را تجربه کرده‌اند، گفت: دشمنان بدانند که ملت سربلند ایران هرگز برای رهایی از مشکلات اقتصادی به سمت آنان نخواهند رفت.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از طرح‌های عمرانی و خدماتی سپاه سیدالشهدا (ع) در شهرستان ری اظهار داشت: به گواه تاریخ هیچ کشوری به اندازه جمهوری اسلامی در معرض تهدید و تحریم دشمنان قرار نگرفته است، ملت بزرگ ایران در مایوس کردن دشمنان هنرمند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم شریف و انقلابی ایران شجاعانه، آگاهانه، با بصیرت مثال زدنی پشت سر ولایت فقیه ایستاده‌اند تا قله های سرافرازی و عزت را یکی پس از دیگری فتح کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران آگاه هستند که تمامی مشکلات اقتصادی کشور حاصل تحریم‌ و تهدیدهای ظالمانه دشمنان است و هرگز برای رهایی از این مشکلات دست به دامن بانیان تحریم‌ها نخواهند شد.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان از قدرت و عزت ملت ایران نامید شده‌اند و در حال عقب نشینی از مواضع خود هستند، خاطرنشان کرد: دشمنان در حال عقب نشینی سعی می کنند انواع مشکلات از جمله فتنه و آشوب را برای ایران اسلامی ایجاد نمایند ولی باید بدانند ملت بزرگ ایران با بصریت کامل تمامی نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب خواهند کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: مردم آگاهی کامل دارند که دشمنان فقط به دنبال تسلیم کردن، عقب نگاه داشتن، فقر عمومی، نامنی ایران اسلامی هستند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

سلامی یادآور شد: فشارهای حداکثری دشمنان موجب ایستادگی، مستحکم‌تر شدن ایمان و اراده ملت ایران می شود و از همین رو باید آمریکایی‌ها و عوامل منطقه‌ایشان در سیاست‌های خودشان تجدید نظر کنند.

وی به ناآرمی‌ های پس از گرانی بنزین در داخل کشور اشاره کرد و گفت: مردم با حضور به موقع در صحنه جلوی هر گونه ناآرامی را در داخل کشور گرفتند ولی دشمنان منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای که در این قضایا دست داشتند باید بدانند سیلی محکمی از نظام جمهوری اسلامی ایران خواهند خورد.

سلامی تاکید کرد: دشمنان باید بدانند اگر دست از ایجاد فتنه برندارند ملت بزرگ ایران نیز منافع آنان را در منطقه با خطر روبرو خواهند کرد.

۱۴ طرح عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی با اعتبار ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال امروز(پنجشنبه) با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حسین توکلی کجانی سرپرست فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در ری به بهره برداری رسید.

لینک کوتاه: asriran.com/002wwv

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سپاه تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۱۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله «احمد جنتی» دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) این شورا سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس را گرامی داشت و اظهار کرد: این اتفاق که در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب رخ داد و اتفاقاتی مانند آن که به اشکال مختلف تکرار شده کینه‌توزی آمریکا با ایران اسلامی را بر همگان ثابت کرده است.

وی افزود: البته شکست‌های مکرر آمریکا از ملت بزرگ ایران تأییدکننده این حقیقت است که اگر ملتی برای خدا قیام کند، قدرت‌های استکباری هرگز نمی‌توانند آن را شکست دهند.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه ماجرای طبس یکی از بزرگترین شکست‌های توطئه‌های آمریکا علیه انقلاب اسلامی ایران است و از معجزه‌های بزرگ عصر حاضر برای اهل عبرت به حساب می‌آید، گفت: واقعه این روز، تذکری برای اثبات قدرت لایزال الهی و سستی مکر و حیله دشمنان خداست.

وی در ادامه به متولیان فرهنگی و رسانه‌ای کشور توصیه کرد تا برای آشنایی جوانان با تاریخ انقلاب برنامه‌ریزی کنند و در این باره افزود: ماجرای طبس یکی از اتفاقات مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید در عرصه داخلی و بین‌المللی و به جهانیان معرفی شود.

آیت‌الله جنتی همچنین به حسب روز منتسب به وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به بیان سخنی از امام هادی (ع) که خطاب به ایشان بود، مبنی بر اینکه «انت ولینا حقاً؛ تو دوست‌دار و یاور حقیقی ما هستی» پرداخت و عنوان کرد: این توصیف از زبان امام معصوم نشانگر جایگاه برجسته این بزرگوار است.

وی افزود: حضرت عبدالعظیم (ع) در دورانی بسیار سخت و پُر مخاطره برای گسترش معارف ناب اسلام مجاهدت کردند و از این جهت، الگویی مناسب در عرصه جهاد تبیین هستند.

دبیر شورای نگهبان همچنین با اشاره به هفته کار و کارگر که از امروز آغاز می‌شود، گفت: در فرهنگ متعالی اسلام، کار و تلاش یک ارزش است و این موضوع باید در جامعه ما نمود بیشتری داشته باشد.

وی تاکید کرد: در جنگ اقتصادی بزرگی که دشمنان علیه مردم ایران به راه انداخته‌اند، کارگران، مدافعان صف مقدم هستند و مشارکت با انگیزه این قشر شریف، حقیقتاً دفاع مقدس از عزت ملی و لازمه شکست نقشه‌های ناجوانمردانه دشمنان است.

کد خبر 6087568 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • بازدارندگی موجود نتیجه هدایت‌های داهیانه رهبری است