Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@20:56:59 GMT

سامانه‌ها و تجهیزات دفاعی کشور کاملا بومی است

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۱۲۸۷

سامانه‌ها و تجهیزات دفاعی کشور کاملا بومی است

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان این‌که «تکنولوژی‌روز دنیا در بسیاری از عرصه ها امروز به دست توانمند فرزندان ملت ایران بومی‌سازی شده‌ است» ، گفت: سامانه‌ها و تجهیزات دفاعی که امروز در کشورمان تولید می‌شوند و ما را در زمره کشورهای برتر دنیا قرار داده اند کاملا بومی هستند.

به گزارش ایسنا،  سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در دومین روز همایش سراسری فرماندهان و مسئولین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) با بیان این‌که «اگر اقدامات 30 ساله قرارگاه نبود امروز شاهد تحریم‌های گسترده‌تری در حوزه‌های گوناگون صنعت، معدن، انرژی و اقتصاد بودیم« ،گفت: با مجاهدتهای صورت گرفته در قرارگاه امروز بسیاری از تحری‌مهای ظالمانه نه تنها بی اثر بلکه به فرصتی برای رشد و شکوفایی توان و ظرفیت داخلی مبدل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به  روند ارتقای  توانمندی در عرصه‌های ماموریتی نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: در شروع اقدامات مربوط به حوزه هوافضا شامل حوزه‌های موشکی و پدافندی، با چالش ها و موضوعاتی مواجه بودیم که در ابتدا تصور می شد اهداف پیش‌بینی شده دست نیافتنی هستند اما به فضل الهی با باور توانستن و تکیه به ظرفیت های بی بدیل دانش و انگیزه جوانان انقلابی ایران اسلامی از همه آن‌ها عبور کردیم و به قله‌ها رسیدیم ؛ این الگویی است که می‌تواند به عنوان یک روش موفق در دیگر عرصه‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان این‌که «تکنولوژی‌روز دنیا در بسیاری از عرصه ها امروز به دست توانمند فرزندان ملت ایران  بومی‌سازی شده‌ است» گفت: سامانه‌ها و تجهیزات دفاعی که امروز در کشورمان تولید می‌شوند و ما را در زمره کشورهای برتر دنیا قرار داده اند کاملا بومی هستند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان تاکید کرد : با برخورداری از روحیه انقلابی و جهادی و الگوی الهام بخش دوران دفاع مقدس می توان در حوزه اقتصاد و دیگر عرصه‌ها نیز موفق بود  و بر مشکلات غلبه کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرمانده نيروي هوافضاي سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۱۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تسلیحات حداقلی به سرزمین های اشغالی حمله شد/ در این مرحله از ۵ نوع موشک استفاده نشد

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: در این مرحله باذن الله با توان حداقلی بر ظرفیت حداکثری قرارگاه عبری و غربی غلبه کردیم.

به گزارش مشرق، امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، اظهار داشت: با تسلیحات قدیمی و توان حداقلی به مصاف دشمن صهیونیستی رفتیم.

وی تصریح کرد: در این مرحله از موشک های خرمشهر، سجیل، شهید حاج قاسم، خیبرشکن و هایپرسونیک ۲ استفاده نکردیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: در این مرحله باذن الله با توان حداقلی بر ظرفیت حداکثری قرارگاه عبری و غربی غلبه کردیم.

دیگر خبرها

  • با تسلیحات حداقلی به سرزمین‌های اشغالی حمله شد
  • با تسلیحات حداقلی به سرزمین های اشغالی حمله شد/ در این مرحله از ۵ نوع موشک استفاده نشد
  • رژه نیروی زمینی و تجهیزات دفاعی ارتش در کرمانشاه
  • چه تجهیزات دفاعی در مراسم روز ارتش به نمایش درآمد؟ + فیلم
  • نیروی مسلح ایران از قوی‌ترین و محبوب‌ترین‌های جهان هستند
  • برگزاری مراسم رژه در روز ارتش / تجهیزات دفاعی به نمایش در آمد
  • نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران از قوی‌ترین نیروهای مسلح جهان است
  • چه تجهیزات دفاعی در مراسم روز ارتش به نمایش درآمد؟
  • کدام دستاوردها و تجهیزات دفاعی در مراسم رژه روز ارتش به نمایش درآمد؟
  • هیچ سامانه پدافندی در جهان قدرت مقابله با موشک فتاح را ندارد