Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان شهرستان دماوند از دستگیری ۱۳۵ دختر و پسر در حوزه قضایی دماوند که شمایل شیطان‌پرستی داشتند خبر داد. او بیان کرد: این افراد مواد روان‌گردان، سلاح سرد، مواد مخدر، چاقو، قمه و غیره به همراه داشتند که علاوه بر این فعالیت‌های غیرمجاز مانند تتو و خالکوبی انجام می‌دادند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ابراهیمی بسابی اظهار داشت: بنابر گزارش‌های مردمی و هوشیاری پلیس ۱۳۵ دختر و پسر در حوزه قضایی دماوند که شمایل شیطان‌پرستی داشتند دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در حال حاضر از این تعداد ۷ نفر در زندان و بقیه افراد با تعهدات لازم آزاد شدند.

دادستان شهرستان دماوند بیان کرد: این افراد مواد روان‌گردان، سلاح سرد، مواد مخدر، چاقو، قمه و ... به همراه داشتند که علاوه بر این فعالیت‌های غیرمجاز مانند تتو و خالکوبی انجام می‌دادند.

ابراهیمی بسابی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در حال بررسی پرونده این افراد هستیم و از مردم خواهشمندیم در صورت مشاهده پارتی‌ها و مهمانی‌های مشکوک پلیس را در جریان بگذارند. منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دادستان دماوند اجتماعی قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۱۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی گفت: در راستای مبارزه قاطع دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی دو پیمانکارمرتبط با پرونده تخلفات مالی صورت گرفته از سوی یکی از اعضای شورای شهر و تعدادی از کارمندان شهرداری با دستور مقام قضایی بازداشت شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محمدرضا جعفری اصل با اشاره به اینکه بر اساس گزارش سربازان گمنام امام زمان(عج)، متهمان بازداشت‌ شده مرتکب تخلفات و فساد گسترده مالی شده‌اند، بیان کرد: پس از وصول گزارش اولیه بلافاصله پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات تحت نظر معاون دادستان آغاز که منجر به بازداشت آنان شد.

وی افزود: با تکمیل تحقیقات اولیه، حسب مورد اتهاماتی از جمله پرداخت رشوه، تبانی در معاملات و مناقصات شهرداری، تحصیل مال از طریق نامشروع، معاونت در ارشاء به متهمان تفهیم شده است.

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی، گفت: پرونده در حال رسیدگی است و پس از بررسی همه جوانب، اخذ نظر کارشناس رسمی دادگستری، انجام مراحل حسابرسی و همچنین اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، نسبت به افراد مرتبط و مسئول در این فساد مالی تصمیم گیری خواهد شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازداشت مولوی پاکستانی حین تجاوز به دختر 12 ساله
  • بازداشت ۲ پیمانکار و تعدادی از کارمندان شهرداری بندر امام (ره)
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری در خوزستان
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری
  • ناامیدی هلند از استرداد پرومس توسط امارات
  • کمیته امنیت روانی اردبیل در دادستانی تشکیل می‌شود
  • افزایش تعاملات دادستانی و شهرداری با رویکرد حل مشکلات مردم
  • پاسخ «اما و اگری» به شبهات آتشفشان‌های کشور در سایه نبود سامانه‌های پایش
  • پاسخ «اما و اگری» به شبهات آتشفشان‌های کشور
  • عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند بازداشت شد