Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون عمرانی استانداری البرز گفت: میانگین تردد ساعتی خودروها در محورهای استان البرز بیش از ۴ برابر دیگر محورهای کشور است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، علی درویش پور پیش از ظهر پنج شنبه در رزمایش آغاز طرح انتظامی ترافیکی زمستان انسال که در ستاد فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: یکی از معضلات و چالش های موجود در کلان‌شهرها، مسئله ترافیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به داشتن برنامه منظم برای ارتقای انظباط ترافیکی تاکید کرد و گفت: مسئولان حاضر در طرح زمستانی به مدت سه ماه به صورت شبانه روزی برای تامین امنیت هموطنان، آسایش، رفاه، نظم و انضباط اجتماعی در سطح راه های شهری و جاده ای تلاش می کنند.

معاون عمرانی استانداری البرز به جایگاه ویژه استان البرز در اجرای طرح زمستانی اشاره کرد و گفت: این استان نیم درصد راه های کشور را دارد و ۱۸ درصد ترافیک ملی راه بدوش می کشد.

درویش پور با اشاره به اینکه میانگین تردد ساعتی در راه های  البرز بیش از هزار و ۷۰۰ تردد است، گفت: میانگین تردد ساعتی خودروها در محورهای استان البرز بیش از ۴ برابر دیگر محورهای کشور است.

وی با اشاره به اینکه البرز استانی پر تردد و عبوری است، گفت: مقام معظم‌رهبری نیز بر به حداقل رساندن تصادفات و تلفات ناشی از آن و رساندن آن به صفر تاکید دارند.

معاون عمرانی استانداری البرز با اشاره به اینکه امروزه حوادث رانندگی یکی از عوامل مهم مرگ و میر در دنیا به ویژه در ایران است، گفت: در سنوات گذشته طی سال های ۷۳ تا ۹۰ این آمار در کشورمان حداقل دو برابر شده بود اما طی چند سال اخیر با برنامه ریزی خوب دستگاه ها از جمله نیروی انتظامی این موارد به حداقل رسیده است.

به گفته درویش پور در نیمه نخست امسال با کاهش تصادفات در استان مواجه هستیم.

وی گفت: این طرح با ۲۲ اکیپ راهداری، ۱۲ اکیپ هلال احمر، بیش از ۵۰۰ نیروی اورژانش و ۱۶۰ دستگاه امداد خودرو در قالب ۹۰۰ تیم طی سه ماه در استان اجرا خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۱۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران

تین نیوز

بیش از ۶۴ میلیون تردد فروردین ماه امسال در جاده های مازندران ثبت شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: برابر آمار به دست آمده از ۱۱۲ سامانه تردد شماری منصوب در محورهای استان مازندران طی فروردین بیش از ۶۴ میلیون از انواع وسایل نقلیه در جاده های استان در حال تردد بوده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود سه درصد افزایش یافته است.

حسن جهانیان افزود: تردد در محورهای مواصلاتی استان با استان های مجاور در فروردین ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در حدود ۷.۵ درصد افزایش داشته و به بیش از پنج میلیون ۷۴۵ هزار تردد رسیده است.

جهانیان گفت: طی یک ماه نخست سال جاری به طور متوسط در هر ساعت در حدود چهار هزار و ۶۹۰ وسیله نقلیه سنگین در استان در حال تردد بوده اند که این میزان از تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۶ درصد کاهش یافته است.

پرترددترین ساعات روز نیز معمولا بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ بوده است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آزادی ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • ۳۲ و ۲۷ سال؛ میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری در سال گذشته
  • میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری ۳۲/۱ و ۲۷/۳ سال اعلام شده است
  • هوای البرز گرم می‌شود
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است