Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حضور نیروهای ارتش در ماموریت و راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع)، ادامه داد: حضور برادران عزیز ارتشی در ماموریت اربعین بسیار ملموس و اثر بخش بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با فرمانده کل ارتش اظهار کرد: تعمیق تعاملات و هماهنگی‌ها باعث تقویت نیروهای مسلح می‌شود و قطعا تحقق این مهم، مورد رضایت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ماموریت‌های گسترده نیروی انتظامی، افزود: در آخرین دیدار با مقام معظم رهبری ایشان فرمودند با توجه به حضور شما در عرصه‌های مختلف جامعه بایستی این حضور فعال و مثمر ثمر باشد.

فرمانده نیروی انتظامی به ارائه 30 هزار خدمت از سوی پلیس به مردم اشاره و بیان کرد: پاسگاه‌ها به عنوان کوچکترین واحد انتظامی در دور افتاده‌ترین مناطق کشور به عنوان نماینده حاکمیت محسوب شده که علاوه بر ماموریت ذاتی خود یعنی ایجاد نظم و امنیت، خدمات بسیار دیگری به شهروندان ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به حوادث اخیر کشور، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در این حوادث با آمادگی کامل حضور داشت؛ اغتشاشات اخیر متفاوت از گذشته و به صورت پراکنده بود که بحمدالله و به یاری خداوند مدیریت شد که جا دارد از همکاری سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های امنیتی خصوصا ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر کنم.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: در کنار حوادث تلخ اخیر ما ماموریت‌های بسیار شیرین و خوبی هم داشتیم که برای بنده و تک تک همکاران فراموش‌نشدنی است، در ماموریت اربعین اگرچه به صورت شبانه‌روزی در مرزها مستقر بودیم اما این ماموریت معنوی باعث تقویت روحیه همه سبزپوشان شد و ان‌شاء‌الله عملکردمان مورد رضایت خداوند و آقا اباعبدالله الحسین(ع) نیز قرار گیرد.

وی با اشاره به حضور نیروهای ارتش در ماموریت و راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع)، ادامه داد: حضور برادران عزیز ارتشی در ماموریت اربعین بسیار ملموس و اثر بخش بود.

اشتری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت‌های پلیس، عنوان کرد: خداوند را به پاس توفیق خدمت به این مردم شریف شاکریم و امیدواریم که اقدامات‌مان مورد رضایت خداوند و فرماندهی معزز کل قوا نیز قرار گیرد.

وی گفت: مطابق آخرین نظرسنجی‌ها و برآوردها، نیروهای مسلح امین و مورد اعتماد مردم هستند و جایگاه خوبی میان آنها دارند که در این بین، نیروی انتظامی حائز رتبه دوم از منظر اعتماد و رضایت عمومی در بین سایر دستگاه‌ها و سازمان‌هاست.

اشتری در پایان خاطرنشان کرد: خداوند را به برکت وجود ولایت و رهبری حکیم و فرزانه شاکریم و امید است سربازی لایق و شایسته در رکاب ولایت باشیم.

انتهای پیام/4076/

منبع: آنا

کلیدواژه: فرمانده نیروی انتظامی سردار اشتری اغتشاشات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۱۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز چهارشنبه، در حاشیه مراسم رژه ۲۹ فروردین روز ارتش، اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با کمک وزارت دفاع، ستادکل ارتش و ستادکل نیرو‌های مسلح در حال ارتقای سطح تجهیزات خود است.
وی افزود: آمادگی‌ای که امروز نیروی هوایی ارتش در جنگنده سوخو ۲۴ دارد از تمام زمان‌ها بیشتر است، همچنین سایر جنگنده‌ها نیز از آمادگی صددرصدی برخوردار هستند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به عملیات وعده صادق، تصریح کرد: همان‌طور که فرمانده‌کل ارتش تأکید کردند اگر خطایی از سوی رژیم صهیونیستی انجام شود، قطعاً با پاسخ غیر قابل جبران ایران روبه‌رو خواهند شد که این پاسخ تمام نیرو‌های مسلح از جمله نیروی هوایی ارتش را شامل می‌شود.
وی ادامه داد: ما در همه زمینه‌ها ـ چه پوشش هوایی و چه بمب‌افکن‌ها ـ آمادگی صددرصد داریم و برای هرگونه عملیات آماده‌ایم.
واحدی تأکید کرد: اقدام سپاه پاسداران علیه اسرائیل یک اقدام تنبیهی بود و اگر این رژیم بخواهد شیطنتی کند آن زمان با پاسخ سخت و یورش بزرگ نیرو‌های مسلح مواجه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند
  • سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ/ فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می‌کنیم
  • عکس العمل فرمانده ارتشی وقتی حس کرد کسی شده است!
  • امیر واحدی: سوخو۲۴های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ
  • آغاز مراسم رژه روز ارتش
  • مراسم رژه روز ارتش در سراسر کشور/ رییسی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فروریخت/ ارتش ما ارتش مجهز به فناوری‌های روز است و در کنار آن ارتشی مجهز به ایمان است/ امروز دیگر سخن از گزینه نظامی علیه ملت ایران نیست
  • شهردار مشهد از عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی تقدیر کرد