Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن سابق شیاطین سرخ معتقد است که زبان بدن ستاره دانمارکی تاتنهام نشان می‌دهد که او در این نخواهد ماند.

طرفداری- به اعتقاد هافبک سابق منچستریونایتد، کریستین اریکسن در بازی با بایرن مونیخ نشان داد که نمی‌خواهد در این تیم بماند.

به نوشته گل، تیم تاتنهام چهارشنبه شب در آلیانز آره نا با نتیجه 3-1 مغلوب بایرن مونیخ شد اما به عنوان تیم دوم جواز حضور در مرحله حذفی را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار هافبک 27 ساله تاتنهام برای اولین بار از زمانی که مورنیو هدایت تاتنهام را بر عهده گرفته است برای این تیم بازی کرد. این ملی پوش دانمارکی که قراردادش در پایان فصل به اتمام می‌رسد در یک سال اخیر به تیم های مختلفی به عنوان مقصد بعدی احتمالی وی لینک شده است که در بین آن ها رئال مادرید و منچستریونایتد جدی تر به نظر می‌رسند.

فلچر، ستاره سابق شیاطین سرخ که با یونایتدپنج بار قهرمان لیگ برتر و یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است معتقد است که اریکسن از نظر ذهنی از تاتنهام خارج شده است و اشتیاق خود را به این پیراهن از دست داده است، فلچر در مصاحبه با رادیو BBC گفت:

عشق اریکسن و باشگاه به پایان رسیده است، کاملا واضح است که او نمی‌خواهد در اینجا باشد

مورنیو که به جای پوچتینو سرمربی تاتنهام شده است به طور واضح به اریکسن گفته بود که به عنوان بازیکن ذخیره از او استفاده خواهد شد. بازیساز معروف دانمارکی در دو بازی اخیر تاتنهام در لیگ روی نیمکت ذخیره ها بوده است. مورینیو پس از پیروزی برابر وست هم در ماه نوامبر گفته بود که استفاده کردن یا نکردن از وی بستگی به چشم انداز آینده خواهد داشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۱۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک خبر خوب برای محیط زیست؛ پروژه پتروشیمی میانکاله کاملا لغو شد

دریافت 1 MB کد خبر 846479 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم میانکاله پتروشیمی محیط زیست ایران

دیگر خبرها

  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس
  • درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • (ویدئو) پروژه پتروشیمی میانکاله کاملا لغو شد
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • یک خبر خوب برای محیط زیست؛ پروژه پتروشیمی میانکاله کاملا لغو شد
  • پوچتینو: نیکولاس جکسون را با دروگبا مقایسه نمی کنیم اما کاملا از او راضی هستم