Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله استانی نخستین مهرواره سرود آفرینش در آذربایجان‌غربی، صبح امروز با عنوان «نغمه‌های روشن فردا» در مجتمع شهید فرخی ارومیه آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، جواد زاهدی در آیین افتتاحیه این مراسم ضمن خوشامدگویی به گروه‌های سرود حاضر و داوران مهرواره، ابراز امیدواری کرد که نخستین مرحله این مهرواره گامی مؤثر در تقویت روحیه مشارکت و همدلی در بین کودکان و نوجوانان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله استانی نخستین مهرواره سرود آفرینش با حضور ۱۱ گروه سرود نمایش و پنج نماهنگ راه یافته از مراکز کانون سراسر استان به این مرحله از مهرواره برگزار می شود.

با پایان یافتن مرحله داوری، فیلم سه گروه سرود نمایش برگزیده از هر استان به دبیرخانه مرکزی مهرواره در تهران ارسال می شود تا با داوری بیش از ۹۰ اثر از سراسر کشور، هفت گروه برگزیده به علاوه یک گروه از گیلان، جواز حضور در مرحله پایانی را کسب کنند.

مرحله پایانی نخستین مهرواره سرود آفرینش با عنوان «نغمه‌های روشن فردا» در گیلان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۱۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن صعود در افغانستان با سرود ایرانی! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”،  روز گذشته تیم ملی افغانستان با پیروزی مقابل  بحرین موفق شد به مرحله حذفی جام ملتهای آسیا در رشته فوتسال صعود کند.

بعد از این بازی امین قلیچی، مربی بدنساز ایرانی تیم فوتسال افغانستان، ویدیویی جالب از جشن و خوشحالی بازیکنان این تیم در رختکن منتشر کرد  که توجهات زیادی را برانگیخته است.

در این ویدیو بازیکنان افغانستان سرود جالب «یه روزی تنگ غروب آسمون» را که چندی پیش در فضای مجازی ایرانی فراگیر شده بود، همخوانی می‌کنند.

جالب اینکه این ویدیو در بین هواداران افغان هم بازتاب مثبتی داشته و بازیکنان هم همخوانی کامل و هماهنگی با آن دارند.

افغانستان در مرحله بعدی به مصاف کشور همسایه، تاجیکستان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۵۲ هزار داوطلب در کنکور سراسری آذربایجان غربی 
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر
  • جشن صعود در افغانستان با سرود ایرانی! (عکس)
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی سوم اردیبهشت
  • اعزام نخستین گروه از زائران عمره ایرانی پس از ۹ سال
  • نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند/ آغاز اعزام به حج تمتع 24 اردیبهشت 1403 + عکس ها