Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هاشم جلیلی صفری سرپرست موسسه آموزش عالی فردوس  در جمع اصحاب رسانه گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر موضوع اقتصاد مقاومتی به عنوان اصلی‌ترین راهکار برون رفت از بحران‌ها و شرایط محیط ناپایدار امروزی، ضرورت توجه به استراتژی‌های کارآمد مدیریتی و شیوه‌های نوین کسب و کار را به منظور ارتقای جایگاه جهانی و منطقه‌ای کشور و همگامی با تحولات اقتصادی جهان امروز افزون‌تر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی ادامه داد: دومین همایش ملی مدیریت و کسب و کار الکترونیک، با رویکرد اقتصاد مقاومتی در تاریخ‌های ۲۸ و ۲۹ آذرماه برگزار خواهد شد که بستر و ظرفیت مناسبی است تا اساتید، دانشجویان، صاحب نظران، کارشناسان و پژوهشگران مدیریت و سایر حوزه‌های مرتبط، به هم افزایی و تبادل تجربه و ارائه دستاورد‌ها و راهکار‌های علمی خود پرداخته و به سهم خود در حوزه مدیریتی و فرآیند سیاستگذاری‌های اقتصادی و مالی توسعه آفرین کشور، مشارکت فعال داشته باشند و به بهینه‌سازی آن کمک کنند.

سرپرست موسسه آموزش عالی فردوس گفت: مدیریت دانش، مدیریت تولید فرایند و عملیات، مدیریت سیستم‌های هوشمند و معماری سازمانی، مدیریت فناوری اطلاعات، تحقیق و توسعه، مدیریت بازاریابی و ارتباط با مشتریان، مدیریت مالی و حسابداری، اقتصاد و مدیریت کسب و کار الکترونیکی از جمله محور‌های این همایش است.

جلیلی صفری افزود: از بین ۱۴۸ مقاله ۱۱۰ مورد مورد پذیرش قرار گرفته که به صورت کنفرانس در روز همایش مطرح خواهد شد.

سعیده باباجانی محمدی دبیر علمی همایش ملی مدیریت و کسب و کار الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی  با اشاره به برگزاری نمایشگاه و کارگاه‌های مختلف همزمان با برگزاری این همایش، گفت: این همایش در قالب سخنرانی توسط اساتید کلیدی مشهور در تراز ملی، ارائه مقالات علمی، اجرای کارگاه‌های آموزشی تخصصی و برگزاری میزگرد، با هدف هوشمندسازی، حوزه دولت الکترونیک انجام خواهد شد و مقالات برگزیده همایش نیز در دستور کار انتشار در نشریات علمی قرار دارد. قالب این مقالات در خارج از استان  در ۲ پنل ارائه خواهدشد.

او تصریح کرد: ارسال مقاله به دبیرخانه این همایش از اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۲۵ آذرماه ادامه خواهد داشت.

حمید طباطبایی دبیر اجرایی همایش ملی مدیریت و کسب و کار الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی، گفت: کسب و کار الکترونیکی با محوریت تجارت الکترونیکی است که کلیه کسب و کار‌ها اعم از رضایت مشتری در چرخه تامین فرایند‌های الکترونیکی بسیار مهم خواهد بود و در یک زمان مشخص پاسخگوخواهد بود.

او با اشاره به اینکه انجمن علمی مدیریت دانش ایران چندسالی است در تهران ایجاد شده، ادامه داد: کمیته علمی این موسسه حدود ۷۰ نفر هستند.

طباطبایی افزود: با توجه به اجرایی شدن همایش اطلاع رسانی لازم صورت گرفته است و مقالات ما در استان با رشد ۷۵ درصدی و در خارج استان با رشد ۲۵ درصدی روبه رو شده است.

حسین مجتبوی معاونت آموزش موسسه آموزش و عالی فردوس با اشاره به اینکه  این موسسه عضو رشته‌های هنری در حوزه استفاده از ظرفیت‌های الکترونیکی است، گفت: یکی از اهداف طرح‌های این موسسه خروجی کالا‌های تولید شده از طریق فروش الکترونیکی صنایع دستی، نقاشی ، در عرصه ملی می‌باشد که در این زمینه شاهد رشد خوبی بوده ایم.

او ادامه داد: در این زمینه غرفه ما در هفته پژوهش در محل نمایشگاه بین المللی دایر می‌باشد که در این غرفه دانشجویان در حیطه کارآفرینی با هدف هنرآموزی فعالیت دارند که ۷۰ تا ۸۰ درصد از این دانشجویان شاغل هستند.   علاقه مندان می‌توانند برای ارسال مقالات و همچنین کسب اطلاعات بیشتر به سایت این همایش به آدرس  http://www.ferdowsconferences.ir/modiriat98/fa/home مراجعه نمایند.

انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کسب و کار الکترونیکی اقتصادمقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۱۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان رئیس کل دادگستری گلستان در این جلسه با اشاره به نظر صریح سازمان انرژی اتمی ایران مبنی بر این که هیچ گونه نگرانی درباره پرتوزایی در ارتباط با استحصال یُد در کارخانه یُد استان وجود ندارد گفت: ۲ واحد تولیدی جدید برای استحصال یُد در استان مجوز محیط زیست را دریافت کرده اند، اما با وجود طی همه مسیر‌های قانونی هنوز موفق به استحصال نشده اند.
حیدر آسیابی افزود: در این  جلسه به دستگاه‌های متولی  ۲ ماه مهلت داده شد تا موانع برای سر راه آغاز به کار این ۲ واحد را برطرف کنند و این واحد‌ها حداکثر تا پایان خرداد وارد مدار تولید شوند.
وی ادامه داد: مدیر کل بازرسی هم مکلف شد موانع ایجاد شده در مسیر بهره برداری این واحد‌ها را بررسی و اگر ترک فعلی از سوی دستگاه‌های متولی صورت گرفته باشد به دادستانی  گزارش دهد.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: برای حمایت از طرح گردشگری کبودوال هم که سال‌هاست بدون نتیجه مانده است، ایراد‌ها و موانع در این جلسه مطرح و قرار شد این موانع در جلسه کارشناسی در دادستانی مرکز استان با حضور اداره کل بازرسی و سایر ارگان‌های نظارتی، بررسی و برای رفع موانع اقدام شود.
حیدر آسیابی با اشاره به دغدغه مهم مسکن هم ادامه داد: کمبود زمین یکی از مهم‌ترین مشکلات طرح شده در این جلسه بود که قرار شد با حمایت جهاد کشاورزی و منابع طبیعی تا جایی که امکان دارد و قانون اجازه می‌دهد، برای تامین آن همکاری شود.
وی ادامه داد: اعمال مشوق‌ها در زمینه تراکم در بافت‌های فرسوده به ویژه در گرگان، یکی دیگر از راهکار‌های طرح شده در این جلسه برای رفع مشکل کمبود مسکن بود که شهرداری برای این مشوق‌ها اعلام آمادگی کرد.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: برای حل مشکل تسهیلات ساخت و ساز هم، در این جلسه مصوب شد بانک‌ها به تکلیف قانونی خود برای پرداخت تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی طرح نهضت ملی مسکن به بخش خصوصی عمل کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • همایش اقتصاد اسلامی در مواجه با چالش‌های اساسی اقتصاد ایران
  • برگزاری سه کارگاه علمی تخصصی همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب»
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و اشتغال در استان تهران است
  • ۳۱ هزار شغل به همت ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان یزد احیا شد
  • برگزاری سومین همایش روایت پیشرفت در لرستان
  • فراخوان نام نویسی در همایش روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد
  • برگزاری آیین بزرگداشت عطار نیشابوری در مشهد
  • آزادسازی ۹۰ هکتار زمین راکد در شهرک‌های صنعتی استان تهران