Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوربین شبکه العالم به سراغ ارکستر نظامی رفته و سعی کرده با ورود به یک فضای گرم و صمیمی، بصورت سیال به تمرین و اجرای نوازندگان دژبان مرکز نگاهی داشته باشد و در خلال اجرا و گفت‌وگویِ بین رهبر و نوازندگان به فراز و فرود این تمرین نگاه داشته باشد و اطلاعاتی به مخاطبان عرب‌زبان در این خصوص می‌دهد.

در این مستند اشاره شده که یگان دژبان مرکز منحصراً برای استقبال رؤسای جمهور کشورهای مهمان در مجموعه کاخ سعدآباد و پاویون فرودگاه مهرآباد و یا بدرقه رئیس جمهور ایران به صورت انحصاری برای استقبال مراسم حاضر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه در این مستند، درباره یکی از قطعات بنام مختار بصورت مفصل توضیح داده می‌شود.

ارکستر نظامی به انگلیسی   Military Band  یک ترکیب موسیقیایی است که عمدتاً در مجامع نظامی ایفای نقش می‌کند و بیشتر با سازهای بادی و برای مارش و یا فرامین جنگ و حمله  و حتی آتش‌بس مورد استفاده قرار می‌گیرد و  برای تحریک حس میهن ‌پرستی، شجاعت، غرور ملی و … ساخته می‌شود.

مستند «ارکستر نظامی» به تهیه کنندگی، کارگردانی و تدوین حمزه علیرضایی و تصویربرداری سعید ایپکی، یکشنبه  ۲۴ آذر ساعت ۲۱ به وقت تهران به مدت ۲۵ دقیقه پخش خواهد شد.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1330478

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تلویزیون سینمای مستند فیلم مستند شبکه تلویزیونی العالم باشگاه استقلال آندره استراماچونی لیگ برتر نوزدهم ایالات متحده آمریکا ایران و آمریکا وزارت بهداشت بازار طلا و ارز خودرو موسیقی بارش برف باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۱۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت آیت الله شاهچراغی از مردم برای استقبال از رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  آیت الله سید محمد شاهچراغی با اشاره به سفر روز پنجشنبه رئیس جمهور و هیات همراه به استان سمنان از مردم دعئوت کرد در آیین‌های اسقبال از آیت الله رئیسی شرکت کنند.
مراسم استقبال از رئیس جمهور ساعت ۹ صبح فردا در مسیر میدان امام به سمت مسجد امام سمنان و دیدار مردمی در شهرستان شاهرود ساعت ۱۶ در استادیوم تختی برنامه ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • عکس/ استقبال متفاوت سمنانی‌ها از رئیس جمهور
  • استقبال پرشور سمنانی‌ها از رئیس جمهور
  • ۶۰ درصد نوازندگان از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند!
  • استقبال از رئیس جمهور در سمنان
  • استقبال نوجوانان سمنانی از رئیس جمهور
  • دعوت آیت الله شاهچراغی از مردم برای استقبال از رئیس جمهور
  • ماجرای ساخت یک مستند/ دیدگاه غلطی که درباره لالایی‌ها وجود دارد
  • «در لباس سربازی» در قاب شبکه امید
  • رضا مهدوی: دنبال دانلود غیرقانونی هستیم، نماز هم می‌خوانیم!
  • موسیقی ایران مدیریت یکپارچه می‌خواهد/ مرثیه‌ای برای موسیقی دهه ۶۰