Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@21:29:40 GMT

گاز مناطقی از شهر کرد قطع می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۱۹۳۲

گاز مناطقی از شهر کرد قطع می شود

شهرکرد-شرکت گاز چهارمحال و بختیاری از قطعی گاز در بخش‌هایی از شهرکرد برای روز شنبه ۲۳ آذر ماه خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین؛ در اطلاعیه‌ای شرکت گاز چهارمحال و بختیاری آمده است: به علت انجام توسعه شبکه و پاره‌ای تعمیرات، گاز  خیابان امیرکبیر حد فاصل  کوچه های ۷۳، ۷۴،، ۷۶، ۷۸ و مناطقی از خیابان فردوسی شهرکرد  ۲۳ آذر ماه  ۱۳۹۸ قطعی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش بعدی این اطلاعیه آمده است: لذا درخواست می‌شود علاوه بر رعایت نکات ایمنی، شیر اصلی بعد از کنتور را بسته و از دست‌کاری رگلاتور خودداری کنید.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهرکرد قطع گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۱۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعیه روابط عمومی شرکت گاز گیلان قطعی گاز در برخی مناطق رشت و خمام در راستای توسعه شبکه گازرسانی انجام می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: برای تعمیر خطوط گاز رسانی و ایجاد پایداری در شبکه توزیع، گاز مشترکان رشتی شامل بلوار خرمشهر از ایستگاه انزلی تا کوی طالقانی فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۱۴ تا ۱۹ قطع خواهد شد.

و همچنین گاز مشترکان خمامی شامل چاپارخانه، جنب پل اصلی، ابتدای خیابان مهمان نواز از ساعت ۸ الی ۲۰ شامگاه قطع می‌شود.

در این اطلاعیه ضمن تشکر از صبوری مصرف کنندگان گاز طبیعی آمده است: لازم است مشترکان در این مدت از دست کاری تجهیزات گاز رسانی خودداری کنند.

گاز مشترکان این مناطق بلافاصله پس از اتمام تعمیرات وصل می‌شود و همچنین مشترکین محترم می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با مرکز پیام و اتفاقات شرکت گاز به شماره ۱۹۴ تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 6085878

دیگر خبرها

  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • 300 ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ
  • توسعه گردشگری سلامت در چهارمحال و بختیاری در دستور کار است