Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره بهزیستی بوکان روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نمایشگاه در راستای شناساندن توانایی و هنر معلولان و مددجویانبهزیستی به ویژه در رشته صنایع دستی در این شهرستان برپا شده است.

خالد احمدنژاد هدف از برگزاری این نمایشگاه را کمک به اشتغال پایدار و ایجاد درآمد برای مددجویان و همچنین ایجاد بستری برای عرضه و فروش محصولات تولیدی معلولان عنوان کرد و افزود: ‌در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ اثر صنایع دستی شامل معرق، منبت، نقاشی، هنرهای دستی، گل‌آرایی و اشیای زینتی از ۱۵ هنرمند معلول به نمایش گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه همچنین صنایع دستی هنرجویان بهزیستی نیز در قالب گلیم‌بافی، تابلو فرش، قالی‌بافی، عروسک‌سازی، گلدوزی، خیاطی، گل‌سازی، گونی‌بافی، قلاب‌بافی، میل‌بافی و نقاشی ارائه شده است.
وی با بیان اینکه برپایی اینگونه نمایشگاه‌ها باعث افزایش اعتماد و عزت نفس معلولان خواهد شد، ادامه داد: این نمایشگاه حاصل کار سه مرکز توانبخشی بوکان است که به مدت یک هفته در محل سالن فرهنگ‌سرای سیمرغ دایر خواهد بود.

در بوکان چهار هزار و ۱۷۶ نفر معلول وجود دارد که تحت حمایت اداره بهزیستی بوکان قرار دارند.

بوکان در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

برچسب‌ها مددجویان بهزیستی نمایشگاه هنری بوکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مددجویان بهزیستی نمایشگاه هنری بوکان مددجویان بهزیستی نمایشگاه هنری بوکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ اثر هنری از  ۷۲ هنرمند استان خوزستان در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

حمید صادق جولا افزود: درخت کُنار (سدر) در خوزستان به عنوان عنصری تاریخی یکی از مولفه‌های احیا و تقویت هویت فرهنگی در این استان است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با هدف حمایت از ارزش‌های محیط زیستی و زیبایی‌شناسی درخت کُنار در استان خوزستان و با همکاری  انجمن هنر‌های تجسمی، شهرداری و  سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری دزفول برپا شده است.

 سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول اظهار کرد:در پایان نمایشگاه به هنرمندان، گواهی معتبر و به بازدید کنندگان یک اصله نهال کُنار اهدا می‌شود.  

دومین نمایشگاه گروهی نقاشی  کُنار، درخت زندگی   تا سوم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۹ الی ۲۲ در محل مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول آماده بازدید علاقمندان است.

 

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان
  • ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان
  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو
  • اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • بهره مندی هزار و ۳۰۰ نفر از آموزش‌های صنایع دستی
  • حق پرستاری بهزیستی فروردین ۱۴۰۳ واریز شد | جزئیات واریز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی مستمری حق پرستاری
  • صدور ۵۱۴ مجوز سه گانه صنایع دستی در خراسان‌شمالی