Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن جلیل ظهر پنجشنبه در جمع  خبرنگاران افزود: این افراد در روستای «گندی خوری» دچار مسمومیت شدند و پس از اطلاع اورژآنس، نیروهای اورژانس در اسرع وقت به محل اعزان شدند.

وی بیان داشت: سه نفر از این افراد، توسط اورژانس پاتاوه به بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج منتقل شدند.

جلیل افزود: حال عمومی این افراد خوب گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4796047

منبع: مهر

کلیدواژه: یاسوج گازگرفتگی کهگیلویه و بویراحمد انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین یاسوج بارش برف ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس بیرجند شهرکرد ویروس آنفلوانزا کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۲۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ مصدوم در حادثه انفجار گاز در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: در ساعت ۱۶:۴۱ دقیقه امروز گزارشی مبنی بر وقوع حادثه نشت گاز در یک منزل مسکونی واقع در کوی  بهمن امدادگران به محل حادثه اعزام شدند. 

روح الله بهشتی فرد افزود: آتش نشانان که با چهار تیم عملیاتی همراه با چهار خودرو در محل حادثه حاضر شدند اقدام به ایمن سازی و مهار حریق کردند. 

وی ادامه داد:در این حادثه که علت آن در دست بررسی است، علاوه بر تخریب این منزل مسکونی، یک واحد همجوار نیز دچار  خسارت شد.

رضا معمارزاده، رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: در این حادثه ۹ نفر مصدوم که توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان بزرگ دزفول اعزام شدند. 

وی ادامه داد: تمامی مصدومان هم اکنون در بخش اورژانس بیمارستان بزرگ دزفول تحت مراقبت می‌باشند و حال عمومی یکی از آنان وخیم گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • غرق شدن یک کودک بر اثر آبگرفتگی
  • جزییات حریق کانکس در پایانه شرق تهران
  • تصادف در جاده نقده - مهاباد ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • ۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده_ مهاباد
  • ۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده _مهاباد
  • حادثه انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم داشت
  • ۹ مصدوم در حادثه انفجار گاز در دزفول
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • بهزیستی دیلم بر اشتغال افراد درمان‌شده از اعتیاد نظارت داشته باشد