Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز - محمد اشرف‌نیا، از جانبازان سرافراز دوران هشت سال دفاع مقدس بامداد امروز در ۶۷ سالگی به لقا الله پیوست.

به گزارش قدس آنلاین؛ اشرف نیا پیش از عضویت در شورای شهر تبریز، سرپرستی استانداری آذربایجان شرقی و معاونت امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی را بر عهده داشت.

شهرداری کلانشهر تبریز، شهرداری ارومیه و شهرداری خوی از دیگر سوابق مدیریتی اشرف نیاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تبریز شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۲۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مصوبات سفر استانی رئیس جمهور در اولویت کاری استانداری آذربایجان‌شرقی

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: پیگیری و اجرای مصوبات دور اول و دور دوم سفر رئیس جمهور به آذربایجان‌شرقی دراولویت کاری استان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، مالک رحمتی عصر _دوشنبه بیست‌وهشتم اسفند_ در پنجاه و هشتمین روز حضور خود در سمت استانداری آذربایجان‌شرقی در نشست صمیمی با اصحاب رسانه اظهار کرد: از آحاد مردم به دلیل حضور حداکثری و با بصیرت در انتخابات و نگاه ارزشی خود به مسئله انقلاب با وجود برخی ناملایمتی‌ها و کاستی‌ها تقدیر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: همچنین از یک هزار و ۳۰۰ نفر که در مرحله نخست انتخابات به عنوان کاندیدا ثبت نام کردند تا تنور انتخابات را داغ کنند و گروه‌های سیاسی که در این راه همراه انقلاب بودند، قدردانی می‌کنم.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به اولویت کاری استان اظهار کرد: باید بعضی از کارها را به صورت عاجل انجام دهیم که اجرایی کردن مصوبات باقی مانده سفرهای رئیس جمهوری اولین اولویت عاجل ما است.

وی همچنین ادامه داد: اگر در سفر اول رئیس جمهور تصمیم به تشکیل شرکت مس آذربایجان گرفته شده ما باید این شرکت را تشکیل دهیم؛ در سفر اول رئیس جمهور به استان مصوب شده بود از محل مسئولیت‌های اجتماعی مس سونگون یک هزار و ۷۵ میلیارد تومان در این استان هزینه شود که این اتفاق نیفتاد، اما طی جلسه‌ای که هفته گذشته در تاریخ ۲۶ اسفند با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور تشکیل شد و پیگیری‌هایی که صورت دادیم، موفق شدیم نزدیک به ۲۰ درصد این رقم معادل ۲۰۰ میلیارد تومان را دریافت داریم.

رحمتی در ادامه افزود: اولویت بعدی عاجل ما به سرانجام رساندن پروژه‌های عمرانی نیمه تمام است که در این راستا ۳۳ پروژه را که بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و از اهمیت استراتژیک برخوردارند انتخاب کردیم که هر چه سریع‌تر به اتمام برسانیم.

وی همچنین ادامه داد: به دنبال انجام اقداماتی هستیم که پایه توسعه استان را تقویت کرده و به افزایش رضایتمندی مردم منجر شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه اولویت سوم ما توجه به توسعه متوازن استان است، تصریح کرد: جای جای استان ظرفیت و استعاد دارد و ما مکلف هستیم کل استان را به سمت پیشرفت و توسعه ببریم و در کوتاه مدت برخی پروژه‌های زیربنایی را که در توسعه متوازن استان بویژه در شهرستان‌ها تاثیرگذارند به سامان برسانیم.

عالی‌ترین مسئول استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به روابط بین الملل تصریح کرد: آذربایجان شرقی با کشورهای آذربایجان، نخجوان، ارمنستان و ترکیه هم مرز بوده و شریک تجاری کشورهایی مثل چین و روسیه محسوب می‌شود؛ پس باید در عرصه سیاست بین الملل پویاتر عمل کند که به عنوان اولین اقدام در این عرصه شورای روابط بین الملل استانداری را تشکیل دادیم.

وی یادآور شد: در گذشته روابط بین الملل ما دستاوردهای شایانی نداشته و ما برای گسترش آینده روابط بین المللی استان با کشورهای هدف به دنبال دستاوردهای موثرتری هستیم.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: اقدام دیگر تغییر نگاه به ۲۷۱ کیلومتر مرز مشترک استان با استان‌های همسایه است تا این مرز یک مرز اقتصادی باشد و بتوانیم نهایت بهره را از پتانسیل‌های منطقه ببریم.

وی در ادامه خطاب به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار کرد: باید در راستای مطالبات اصحاب فرهنگ و رسانه، جلسات فصلی رسانه و اقتصاد فرهنگی در استان برگزار شود.

کد خبر 737433

دیگر خبرها

  • اجرای مصوبات سفر استانی رئیس جمهور در اولویت کاری استانداری آذربایجان‌شرقی
  • تیم مراغه قهرمان بسکتبال زیر ۱۴ سال پسران آذربایجان شرقی
  • افتتاح مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی در آذربایجان‌شرقی
  • افتتاح سه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در آذربایجان‌شرقی
  • دستگیری فعال غیرمجاز ارز در تبریز
  • سانحه رانندگی در آزاد راه تبریز - زنجان یک فوتی برجای گذاشت
  • آغاز توزیع میوه شب عید در آذربایجان شرقی
  • آغاز عرضه سیب و پرتقال شب عید در آذربایجان شرقی
  • گشایش نمایشگاه صنایعی دستی در مسجد کبود
  • ضرورت جمع آوری متکدیان از سطح شهرها