Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:17:26 GMT

مجوز ۱۸ دفتر گردشگری در آذربایجان‌شرقی تعلیق شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۲۱۰۴

مجوز ۱۸ دفتر گردشگری در آذربایجان‌شرقی تعلیق شد

مرتضی آبدار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهم ترین سیاست های این اداره کل نظارت مستمر بر فعالیت شرکت‌ها و دفاتر مسافرتی و گردشگری است و پیگیری های مستمری در این خصوص انجام می شود.

وی افزود:در راستای ارائه جامع خدمات به گردشگران تا پایان آبان ماه امسال، ۱۵ فقره مجوز دفتر خدمات گردشگری در آذربایجان شرقی صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، با بیان اینکه با نظارت مستمر و متمرکز این اداره کل با دفاتری که قوانین را رعایت نمی کنند برخورد جدی می شود، گفت: در این راستا طی سال جاری، مجوز ۱۸ دفتر خدمات گردشگری بنابر مشارکت در برگزاری تور تفریحی "دریم لند" ترکیه در ایام تابستان، به حالت تعلیق درآمد.

آبدار اضافه کرد: به منظور ارائه رعایت حقوق شهروندی با هدف افزایش رضایتمندی هر چه بیشتر گردشگران، با بازرسی مستمر، مجوز یک دفتر خدمات گردشگری لغو شد.

 در حال حاضر ۲۶۵ دفتر شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در آذربایجان شرقی برای ارائه خدمات به گردشگران و شهروندان فعال است.

برچسب‌ها گردشگری آذربایجان شرقی میراث فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری آذربایجان شرقی میراث فرهنگی گردشگری آذربایجان شرقی میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۲۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مرتضی پیری اظهار کرد: در تهیه و تدوین بودجه و لایحه عوارض و خدمات شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ مراعات حال شهر و شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با عنایات استاندار آذربایجان غربی منابع مالی و اعتباری خوبی از سهم شهرداری برای توسعه شهر و ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان از ارگان‌ها جذب شده است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه بین محلات شهر ارومیه یکی از اهداف شورای اسلامی شهر ارومیه است.

پیری تصریح کرد: در مجموعه مدیریت شهری اولویت کاری تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بوده و در تلاش هستیم برای حل مشکلات مدیریت شهری بویژه معضل ترافیک برنامه‌ریزی و اقدام لازم را انجام دهیم.

 

وی ادامه داد: از امام جمعه و دستگاه قضا خواهشمندیم با عواملی که باعث عقب افتادگی و کاهش سرعت توسعه شهر ارومیه می‌شوند، برخورد کنند؛ چرا که تاوان این تسویه حساب‌های سیاسی را مردم پرداخت می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • مجوز استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی صادر شد
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز فاقد شناسه یکتا
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری