Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@18:44:04 GMT

دانلود آهنگ جدید رضا آراد بنام شیدایی

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۲۱۵۰

دانلود آهنگ جدید رضا آراد بنام شیدایی

خبرگزاری آریا -
دانلود آهنگ جدید رضا آراد بنام شیدایی با بالاترین کیفیت
Download New Music Reza Araad – Sheydaei
ترانه: علی استیری , ملودی: مجتبی داربیدی
تنظیم: سعید ساشا
برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …
.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۲۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال

حال پس از بازخورد گسترده مخاطبان می‌خواهیم بررسی کنیم که آلبوم جدید مُجال چه نوآوری برای مخاطبان موسیقی مدرن دارد. اگر هنوز مجتبی الله وردی را نمی‌شناسید، پیشنهاد می‌کنیم علاوه بر متن حاضر، مقاله مُجال کیست؟ را نیز مطالعه کنید. تشویق جوانان به تفکر مثبت در برابر منفی بافی‌ها مُجال در آلبوم زمین عجیب و آهنگ «قله» تلاش خود را برای فراهم کردن یک محتوای امیدبخش نشان داد. بعضی از رپرهای نسل جدید بر موج افکار منفی سوار می‌شوند یا در راستای ارزش‌هایی مانند پول و شهرت به مخاطب‌شان امیدواری می‌دهند. اما مُجال در راستای ارزش‌های فرهنگی و ایرانی به جوانان امید می‌دهد که همراه همدیگر راه‌شان را ادامه دهند و در این راه با عشق و پایداری به ارزش‌های اسلامی باقی بمانند. هشدار درباره آسیب‌های اجتماعی رسانه در سبک های موسیقی مدرن رپ و هیپ هاپ کمتر خواننده‌ای به نقش رسانه و تاثیر آن بر ذهن افراد پرداخته است. اما مُجال در آهنگ «سامری»‌ با استفاده از داستان فریب قوم حضرت موسی توسط سامری، آسیب‌های رسانه را در جامعه روشن کرد. مُجال در آهنگ سامری کاری کرد که مخاطب درباره ارزش‌هایی که در رسانه‌ها منتشر می‌شود، باز اندیشی کند. اجرای اشعار عارفانه با سبک هیپ‌هاپ برای جوانان آهنگ او در آلبوم زمین عجیب حاوی مناجات عارف فو‌ٔاد کرمانی بود. این آهنگ با سبک هیپ هاپ، یک نوآوری در موسیقی مدرن شناخته می‌شود. چرا که تا به امروز اشعار عرفانی و اسلامی اغلب در موسیقی سنتی شنیده می‌شدند. اما آهنگ سرگشته و او که ریتم مورد پسند جوانان دارد، این خلاء را پر کرد.

مُجال، یک معترض در سطح بین المللی موزیک ویدیو خیره کننده «منجی عالم» در آلبوم زمین عجیب، صرف نظر از جلوه‌های ویژه بصری بکار رفته، حاوی پیامی اعتراضی به مسئله کودک کشی اسرائیل بود. این موزیک ویدیو اولین اثر هنری اعتراضی به مسئله فلسطین به شمار می‌رود. همچنین مُجال در آهنگ «دنیای وارو» به منطق ظالمانه غرب و پیروانش معترض شد. طرح زاویه دید جدید نسبت به بحث حجاب و انتخابات آهنگ «عروسک» در آلبوم زمین عجیب، پیامد‌های زندگی بدون حجاب را برای مخاطب قابل لمس می‌کند. می‌توانید پس از گوش دادن به این آهنگ، تحلیل جدیدی از بحث حجاب داشته باشید. همچنین در آهنگ «ما مردم» توجه مردم را به مسئله انتخابات جلب می‌کند تا بگوید که مردم باید به نقش خودشان در مسائل اجتماعی توجه داشته باشند. اعتراض به مسائل سیاسی ملی بدون آسیب به نظم جامعه از آهنگ «همشهری» معلوم می‌شود که مُجال برای اعتراض به ظلم و بی عدالتی، چارچوب‌هایی دارد که به آن‌ها فکر کرده است. او بدون دعوت مردم به ایجاد بی نظمی در جامعه، اعلام می‌کند که به سوء مدیریت در بازسازی آبادان و خرّمشهر، مشکلات اقتصادی و فساد اداری اعتراض دارد. یادآوری هویت تاریخی و ملی ایرانیان یکی از جنبه‌های آهنگ «ما مردم» وصل کردن اصالت تاریخی ایرانیان به هویت اسلامی‌شان است. با این کار مُجال تلاش دارد که مخاطب را به تفکری دوباره درباره هویت و ارزش‌های خود، دعوت کند. دانلود آثار مجتبی الله وردی از وبسایت رسمی او برای گوش کردن به آلبوم زمین عجیب یا تماشای موزیک ویدیو‌های خیره کننده مُجال مانند القدس لنا می‌توانید وارد وبسایت مُجال به آدرس mojall.com شوید و آثار او را به صورت آنلاین گوش یا آن را دانلود کنید. همچنین برای اطلاع از آهنگ‌های جدید مُجال می‌توانید از طریق بخش «دنبال کنید» در وبسایت رسمی مجتبی الله وردی، او را در شبکه‌های اجتماعی مانند Eita, Telegram یا در پلتفرم‌های موسیقی مانند soundcloud, spotify دنبال کنید.
 

دیگر خبرها

  • سخنگوی شاخه نظامی حماس: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد/ احتمالا اسرای دشمن در غزه به سرنوشت رون آراد گرفتار شوند!
  • ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»
  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • آهنگ امت اسلامی، آهنگ عدالت‌خواهی و دین‌مداری است
  • (ویدئو) پخش آهنگ معین با مجوز صداوسیما
  • لحظات پخش آهنگ ننه معین با مجوز صداوسیما
  • نام گذاری دوم اردیبهشت ماه بنام روز شهرستان اهر
  • پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد+ سایت های خرید بلیت، زمان اکران و دانلود آهنگ فیلم مست عشق
  • از شیدایی به رضاخان تا قلع و قمع مخالفان مصدق!