Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@06:10:48 GMT

آمار فوت شدگان تصادفات جاده‌ای در سال ۹۷

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۲۱۶۳

پارسال ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست دادند

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در نشست بررسی مسائل عمران شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت:پارسال ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی در جاده‌ای کشور جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی نژاد با اشاره به سقوط هواپیمای پرواز تهران - یاسوج افزود: تلفات جاده‌ای کشور در سال گذشته برابر با سقوط ۳۰۰ هواپیما بود.
وی با تاکید بر اهمیت ارتقای فرهنگ رانندگی و توسعه زیرساختی، گفت: اصلاح نقاط حادثه نیز از دیگر موارد تفاهم شده با بخش‌های متولی است.

جمالی نژاد با اشاره به اینکه طرح درآمد‌های پایدار ۳۷ سال آرزوی سازمان شهرداری‌ها بود، ادامه داد: تحقق این موضوع انقلابی در شهرداری‌ها ایجاد خواهد کرد.
جمالی نژاد از تصویب چندین آیین نامه در سطح کشور خبر داد و گفت: این مهم خروجی‌های مناسبی را در پی خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه افزودن ۳۷ هزار دهیار به بدنه دولت ممکن نیست، عنوان داشت: آیین نامه استخدامی دهیاری‌ها تدوین شده و تدابیر مناسبی در آن نیز اعمال شده است.

معاون عمرانی وزیر کشور با تاکید بر حمایت از مناطق کمتر برخوردار، گفت: در بحث تبصره ۲ ماده ۳۹ کمک به کهگیلویه و بویراحمد نیز لحاظ خواهد شد همچنین در تسهیلات نیز حمایت‌های لازم انجام می شود.

وی با بیان اینکه طرح‌های زودبازده درآمدزای شهرداری‌ها مشمول تسهیلات خواهند شد گفت: هزار و ۳۰۰ شهرداری و دهیاری در کشور وجود دارد که در مناطق کمتر برخوردار نیز حمایت‌هایی اعمال خواهد شد.

جمالی نژاد از امضای تفاهم نامه با وزارت فرهنگ و ارشاد خبر داد و بیان کرد: در کهگیلویه و بویراحمد امکان ایجاد زیرساخت و سالن‌های فرهنگی وجود دارد.
وی اضافه کرد: بیش از ۸۰ هزار طرح نیمه تمام در کشور وجود دارد که برای تکمیل آنها به بیش از ۵۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است به همین دلیل اولویت بندی کردیم که اعتبارات را به طرح‌های مهم اختصاص دهیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 بندر ماهشهر عبدالحمید ریگی جشنواره سینماحقیقت لیلا واثقی پایتخت 6 امیرحسین فتحی جمالی نژاد تصادفات جاده ای معاون عمرانی وزیر کشور کهگیلویه وبویراحمد آمار تلفات جاده ای انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 بندر ماهشهر عبدالحمید ریگی جشنواره سینماحقیقت لیلا واثقی پایتخت 6 امیرحسین فتحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۲۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند

به گزارش خبرنگار مهر، محسن قوامی نژاد ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در سال گذشته نیز از این استان، ۳۸ هزار و ۵۰۰ نفر زائر در مراسم پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند.

وی بیان داشت: در سال گذشته و پس از اربعین حسینی نیز، ۳۲۰۰ نفر از استان کهگیلویه و بویراحمد در قالب ۸۰ کاروان به عتبات عالیات اعزام شدند.

قوامی نژاد تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ نیز از این استان ۲۵۰۰ نفر زائر عادی به کربلا اعزام شد.

وی افزود: در سه سال اخیر، دفاتر زیارتی استان نیز از پنج دفتر به ۱۱ دفتر افزایش یافتند و در سال ۱۴۰۱ ۳۲ هزار و ۴۶۰ نفر زائر در مراسم پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند.

قوامی نژاد تاکید کرد: مردم و متقاضیان سفرهای زیارتی تنها از طریق دفاتر دارای مجوز در این زمینه اقدام کنند و از مراجعه به افراد آزاد بر غیرمجاز و فاقد مجوز خودداری کنند.

کد خبر 6084373

دیگر خبرها

  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • اصلاح ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • زنگ سلامت در ۳۰۰۰مدرسه کهگیلویه وبویراحمد نواخته شد
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود
  • تصادفات جاده‌ای سالانه جان بیش از یک میلیون نفر را در جهان می‌گیرد
  • شناسایی ۲۳ نقطه حادثه خیز درون شهری در کهگیلویه و بویراحمد
  • کاهش ۵۴ درصدی تصادفات منجر به فوت در کهگیلویه و بویراحمد
  • شناسایی ۲۳ نقطه حادثه‌خیز درون شهری در کهگیلویه و بویراحمد