Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با همه این فشارها و تحریم‌ها، می‌شود در یک برنامه پنج‌ساله، ‌اقتصاد کشور را به ثبات رساند. ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جیرفت، محمدباقر قالیباف ‌در آئین اختتامیه دهمین جشنواره سراسری یادمان ولایت که در سالن اجتماعات ابرار جیرفت برگزار شد، با بیان اینکه بنده ظرفیت‌های کشور را می‌شناسم و با صراحت تمام عرض می‌کنم با همه تهدیدات و فشارهای اقتصادی این کشور در یک برنامه پنج ساله قادر است اقتصاد را به ثبات برساند گفت: در برنامه پنچ ساله دوم می‌تواند حرکت و جهش را انجام دهد و دیگر ما هر روز شاهد گرانی نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ثبات یعنی چه؟ یعنی هر روز شاهد گرانی غیر‌منطقی نباشیم؛ شب نخوابیم و صبح بیدار شویم و ببینیم ارزش ‌پول‌ ملی آنقدر سقوط کرده که دو سوم ‌دارایی‌ مردم از بین رفته است.

انتهای پیام/ش

R1377/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۲۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجازه نمی‌دهیم رژیم صهیونیستی با ماجراجویی آرامش منطقه را بر هم بزند

بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران امشب (دوشنبه) ۲۷ فروردین ماه در خصوص آخرین تحولات منطقه، به خصوص تحولات جاری در فلسطین تلفنی گفتگو و رایزنی کردند.

وزیر امور خارجه ایران در این تماس تلفنی آخرین مواضع و دیدگاه‌های ایران را در مورد روند تحولات در منطقه به خصوص بعد از عملیات نیرو‌های مسلح ایران علیه اهداف نظامی رژیم صهیونیستی و در راستای دفاع مشروع و تنبیه این رژیم، همچنین تحرکات ایران در عرصه‌های سیاسی، حقوقی و بین‌المللی را تشریح کرد.

امیرعبداللهیان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران امنیت و ثبات کشور‌های همسایه و دوست در منطقه را ثبات و امنیت خود می‌داند و اجازه نمی‌دهد که رژیم صهیونیستی با ماجراجویی فضای آرامش و ثبات در منطقه را بر هم بزند.

بدر البوسعیدی وزیر خارجه سلطنت عمان نیز در این گفت‌وگوی تلفنی، با محکومیت تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه به خصوص علیه مردم فلسطین، بر ضرورت هماهنگی و مشورت نزدیک بین کشور‌های منطقه برای عبور از شرایط حساس کنونی و تامین ثبات و امنیت پایدار در منطقه تأکید کرد.

وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و عمان همچنین با مرور آخرین وضعیت انسانی در نوار غزه، بر ضرورت تداوم و تقویت تلاش‌های دو کشور به همراه سایر کشور‌های موثر اسلامی و عربی در عرصه بین‌المللی برای پایان دادن به جنایات رژیم صهیونیستی، برقراری آتش بس فوری و ارسال کمک‌های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزیراقتصاد برای تولید کنندگان در سال جاری
  • کبگانیان: علم با تصمیم‌گیری به نتیجه نمی‌رسد/ آسیب ۲۰ ساله به کشور با مهاجرت دانشجویان دکتری/ نقشه جامع علمی کشور باید حکمرانی در کشور را اصلاح کند
  • اجازه نمی‌دهیم رژیم صهیونیستی با ماجراجویی آرامش منطقه را بر هم بزند
  • استفاده از روش CLA برای بازنگری برنامه ۱۴۰۵ اصفهان
  • «محفل»؛ تحول در برنامه‌سازی قرآنی
  • کاتز: کشور‌های میانه‌روی منطقه ایران را مهار کنند
  • مشارکت مردم در اقتصاد مستلزم ثبات قوانین و خروج دولت از تصدی‌گری‌ها
  • چگونه توت‌فرنگی را بشوییم که برای خوردنش نگران میکروب‌ها نباشیم؟
  • اجرای آهنگ آنشرلی در برنامه "صداتو" توسط یک نوجوان 15 ساله (فیلم)
  • تدوین طرح مقاوم‌سازی نظام ارزی کشور در مجلس