Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@17:58:33 GMT

حادثه وحشتناک در پیست اسکی سپیدان(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۲۲۶۱

بعد از انتشار یک ویدیو از حادثه دلخراش در پیست اسکی سپیدان، مدیرعامل این مجموعه اعلام کرد فرد آسیب دیده هم اکنون در سلامت کامل به سر می برد.

به گزارش "ورزش سه"، ویدیویی در یکی، 2 روز اخیر در فضای مجازی دست به دست می شود که مربوط به یک حادثه دلخراش در پیست اسکی سپیدان در استان فارس است. 


در این ویدیو فردی که سوار بر زیپ لاین شده، در انتهای مسیر به میله ای برخورد می کند و به نظر می رسد که به شدت آسیب دیده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


مدیرکل استاندارد استان فارس درباره این حادثه می گوید: زیپ لاین پولادکف به دلیل عدم استاندارد قابلیت راه اندازی نداشته و حادثه‌ای که برای یکی از شهروندان رخ داد و کلیپ آن در فضای مجازی منتشر شده نشانگر استفاده غیرقانونی مالک این مجموعه است که به همین دلیل پرونده علیه او تشکیل شده و قطعا با متخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 

 

 

برای پیگیری این حادثه و اطلاع از وضعیت فرد آسیب دیده با ظریفکار، مدیرعامل مجموعه پولادکف سپیدان تماس گرفتیم. او در این باره به "ورزش سه" گفت: بعد از این حادثه رخ داد، سریعا فرد آسیب دیده را به بیمارستان منتقل کردیم که خدا را شکر به جز کوفتکی مشکل دیگری نداشت. بازهم برای اینکه مطمئن شویم و از عدم خونریزی داخلی هم اطمینان پیدا کنیم، این فرد را به بیمارستان شیراز اعزام کردیم، اما بعد از بررسی های صورت گرفته، او همان شب مرخص شد. 


وی افزود: این فیلم از زاویه بدی گرفته شده و خیلی زود هم قطع می شود. ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی اینطور نشان می دهد که فردی که سوار بر زیپ لاین است، به تیرآهن برخورد می کند، اما این دستگاهها تا 4 متر به صورت فنر کار می کنند و به خاطر جمع شدن فنر کمترین آسیب را به فرد حادثه دیده می زنند. از سویی چون آن فرد لباس مخصوص زیپ لاین را به تن داشت، از سیم جدا نشد و معلق روی هوا مانده بود. 


مدیرعامل مجموعه پولادکف سپیدان درباره دلیل این حادثه عنوان کرد: ترمزی که باید در هنگام پایین آمدن فرد کار می کرد، در آن لحظه کار نکرده و بعد از بررسی مشخص شد که پاره شده است. ما همان لحظه زیپ لاین را تعطیل کردیم تا رفص نقص صورت بگیرد.

 

 

 

 

ظریفکار در پاسخ به این سوال که زیپ لاین دارای استاندارد بوده یا خیر، گفت: در مجموعه ما سرمایه گذارهای مختلفی داریم که هر کدام مسئولیت بخشی را برعهده گرفتند و قرارداد رسمی امضا کردند. مثلا هتل، رستوران و تله کابین هر کدام به یک سرمایه گذار اجاره داده شده است. در بخش زیپ لاین هم سرمایه گذار پیگیر استاندارد بوده، اما اطلاع دقیقی ندارم که در چه مرحله ای قرار داشته است. معمولا در تله کابین که اینطور است وقتی برای استاندارد اقدام می کنید، 2، 3 سال زمان می برد تا مجوز صادر شود و در این مدت کار متوقف نمی شود. 

 


وی در پایان افزود: ما هم تا حدودی مسئولیت را بر گردن خودمان می دانیم. این اتفاق که خدا را شکر باعث آسیب دیدگی شدید فرد نشد، می تواند یک واکسن برای ما باشد تا از این پس بیشتر سخت گیری کنیم. از سازمان های مسئول هم می خواهم به جای نگاه پلیسی به ما کمک کنند. شنیدم که فرد مصدوم قصد شکایت نداشته، اما با اصرار مسئولان سازمان استاندارد می خواهد شکایت کند.

اسکی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۲۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، علیرضا رضایی (رییس انجمن کشتی ) و حاج عیسی ساوه شمشکی (رییس انجمن اسکی) با حضور در محل فدراسیون با مصطفی نکو لعل آزاد رئیس جدید فدراسیون دیدار و گفتگو کردند.

نکو لعل آزاد، ضمن خیر مقدم و تبریک سال نو به مهمانان، اظهار داشت، بستر و فرهنگ سازی مناسب از ضروریات مهم توسعه کمی و کیفی ورزش ناشنوایان در جامعه دانست.

وی همچنین، بر همدلی و استفاده از حداکثر امکانات مادی و معنوی فدراسیون برای پیشبرد امور واجرای برنامه ها خصوصا تامین مالی تاکید کرد.

رضایی و شمشکی،در این دیدار ضمن تبریک سال نو و همچنین تبریک به نکو لعل آزاد و آرزوی موفقیت در سمت ریاست فدراسیون به ارائه گزارش فعالیت انجمن های کشتی و اسکی ناشنوایان در سال جدید پرداختند و گفتند: این انجمن ها تمام تلاش خود را در راستای ارتقاء این رشته ها و محوریت برنامه های خود را بر آموزش و استعدادیابی از رده های پایه قرار داده و با برپایی اردوهای ورزشی و برگزاری مسابقات مختلف به دنبال فراهم کردن زمینه های رشد ورزش ناشنوایان هستیم.

در این دیدار علیرضا بسیج سرپرست دبیری فدراسیون، زهرا داودی نائب رئیس دوم فدراسیون، مشهدی آقایی(مدیر فنی تیم های ملی کشتی ناشنوایان) و علیرضا زندی( سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان)حضور داشتند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888565

دیگر خبرها

  • تصادف هولناک هیوندا در محور جندق؛ وحشتناک‌ترین تصادف نوروز؛ ۹ سرنشین دو خودرو در آتش سوختند
  • وحشتناک‌ترین تصادف نوروز ۱۴۰۳ ؛ ۹ سرنشین دو خودرو در آتش سوختند / تنها نجات یافته تصادف یک پسر ۵ ساله است /عکس
  • وحشتناک‌ترین تصادف نوروز ۱۴۰۳ ؛ ۹ سرنشین دو خودرو در آتش سوختند | تنها نجات یافته تصادف یک پسر ۵ ساله است | جزئیات و تصاویر
  • (تصاویر) پیست اسکی دربندسر در تعطیلات نوروز
  • کشف سرنخ های جدید برای شناسایی بیماری‌های خودایمنی
  • به این دلیل طلای دست دوم نخرید!
  • به این دلیل طلای دست دوم نخرید !
  • مردم طلای دست دوم خریداری نکنند
  • سفره افطار ۶کیلومتری در مشهد + فیلم
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد