Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات کشتی بین‌المللی روز جهانی کودک با شرکت کشتی‌گیران داخلی و خارجی در الوند در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین ، بیست و دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی روز جهانی کودک در حالی در سالن یادگار امام(ره) الوند در حال برگزاری است که در این مسابقات کشتی‌گیران کشورمان توانمندی‌های خود را با کشتی‌گیران خارجی محک می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رقابت‌ها کشتی‌گیران کشورمان در قالب پنج تیم داخلی به همراه یک تیم از کشتی‌گیران استان به مصاف ورزشکاران کشورهای قرقیزستان، ارمنستان، تاجیکستان، ترکمنستان و آذربایجان می‌روند.

مسؤل برگزاری مسابقات در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین می‌گوید: در بیست و دومین دوره رقابت‌های کشتی بین‌المللی روز جهانی کودک ، نود ورزشکار در قالب هشت تیم خارجی حاضر هستند.

به گفته حداد،  در این مسابقات، ۱۳۰ ورزشکار هم در قالب پنج تیم داخلی و یک تیم منتخب از استان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در مسابقات کشتی بین‌المللی که به مناسبت روز جهانی کودک درالوند در حال برگزاری است ، در مجموع کشتی‌گیران زیر پانزده سال در دو رشته فرنگی و آزاد با هم سرشاخ می‌شوند تا برترین‌های این دوره از رقابت‌ها را مشخص کنند.

رقابت‌‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی نونهالان جام روز جهانی کودک فردا با شناخت نفرات برتر اوزان مختلف در الوند به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کشتی نونهالان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ این رقابت‌ها روز‌های پنجم وششم اردیبهشت در سالن رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»