Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، نورمحمد فردی، سرپرست معاونت سیاسی، انتظامی و اجتماعی استانداری البرز ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در بحث انتخابات پیش رو نکته اول این است که انتخابات مجلس شانزده مرحله دارد و از زمان ثبت نام تا زمان رأی‌گیری باید این شانزده مرحله طی شود و هر کدام نیز طبق ماده قانونی خود اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاون سیاسی، انتظامی و اجتماعی استانداری البرز با بیان این که مراحل اول و دوم این مهم در سطح استان البرز اجرایی شده است، افزود: سیصد و هفتاد و نه نفر در مجموع برای کاندیداتوری مجلس در سطح استان البرز ثبت نام کردند که نسبت به مدت مشابه دوره قبل سی و پنج درصد افزایش ثبت نام داشته ایم.

فردی گفت: طی مدت زمان ده روز توسط هیئت اجرایی و با حضور هیئت نظارت صلاحیت ثبت‌نام کنندگان بررسی می‌شود و با استفاده و استعلام از منابع چهارگانه در تاریخ  بیست و هفتم آذر ماه سال جاری اسامی افرادی که رد صلاحیت شده اند ابلاغ خواهند شد.

او افزود: این افراد که رد صلاحیت شدند تا چهار روز زمان اعتراض دارند و در نهایت آخرین نتیجه رد صلاحیت‌ها در تاریخ بیست و سوم بهمن ماه اعلام می‌شود و این امر طبق ماده پنجاه و شش قانون انتخابات صورت خواهد گرفت.

او افزود: تبلیغات هفت روز قبل از انتخابات آغاز خواهد شد؛ یک روز قبل از روز انتخابات اجازه تبلیغات وجود ندارد. اگر پیش از زمان اعلام شده تبلیغات صورت گرفته باشی توسط هیئت‌های اجرایی، بازرسی، فرمانداری ها و سایر دستگاه های نظارتی طبق قانون رفتار خواهند کرد.

سرپرست معاون سیاسی، انتظامی و اجتماعی استانداری البرز گفت: با توجه به این که مجلس شورای اسلامی نماد مردم سالاری و افکار عمومی جامعه است، باید سعی کنیم انتخابی باشکوه، پر شور و با نشاط داشته باشیم و همه وظیفه داریم از آرای مردم صیانت کنیم.

فردی گفت: امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت چهار اصل محوری دوران انتخابات قلمداد می شود که سیاست استاندار البرز است. در سطح استان البرز برنامه ریزی خوبی برای حوزه انتخابات صورت گرفته و تلاش بر این است تا بتوانیم با حضور حداکثری مردم استان البرز را در انتخابات اخیر داشته باشیم.

انتهای پیام/ج.خ
انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس استانداری البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۲۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی اتمام مرمت پل خاتون تا پایان سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ارباب‌نیا با اشاره به اینکه عملیات مرمت پل خاتون از ۱۵ فروردین از سر گرفته شد، گفت: بر اساس قرارداد منعقد شده ما بین اداره کل میراث فرهنگی استان البرز و پیمانکار مدت زمان اتمام مرمت پل خاتون ۱۸ ماه در نظر گرفته شده است.

وی مطرح کرد: در صورت بروز عوامل پیش بینی نشده امکان تمدید این زمان وجود دارد. در مراحل مرمت انجام شده تاکنون بخش‌هایی که از لحاظ سازه‌ای و ایستایی غیر قابل نگهداری و همچنین مرمت‌های غیراصولی دوره‌های مختلف که موجب سنگینی پل شده بود، برداشته شد.

به گفته معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز، پس از اقدامات فنی استحکام بخشی و اجرای قسمت پایه‌ها و پایین پل، طاق پل مطابق با الگوی قدیمی سازه به شکل پر (ضربی) اجرا شد و قسمت‌های فوقانی طاق به شکل رومی اجرا می‌شود.

کد خبر 6085553

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • برگزاری همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • پیش‌بینی اتمام مرمت پل خاتون تا پایان سال ۱۴۰۳
  • دریاچه آزادی، میزبان آب های‌آرام بانوان قهرمانی کشور جوانان
  • دستگاه‌های اجرایی البرز با هشدار هواشناسی به حالت آماده باش درآمدند
  • آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت
  • برگزاری رویداد پسران نوآوین در مهریز
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود