Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محسن عباسی هرفته رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه عملیات عمرانی احداث میدان محمدآباد در آینده‌ای نزدیک به اتمام می‌رسد، گفت: این میدان با اعتبار عمرانی قریب به پنج میلیارد ریال و اعتبار آزاد سازی حدود ۱۰۰ میلیارد ریال، در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: میدان محمد آباد که در حریم شهر یزد و در مسیر ورودی این شهر از سمت مهریز قرار دارد نزدیک به ۱۵ سال است معطل مانده بود و حالا مراحل پایانی احداث خود را به همت شهرداری یزد پشت سر می‌گذراند.

عباسی اضافه کرد: این میدان در تقاطع بلوار ورودی جنوبی شهر یزد و خیابان ورودی روستای محمد آباد در جایی اجرا می‌شود که متاسفانه تصادفات رانندگی و مصدوم و فوتی‌های زیادی را تاکنون داشته است.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی این میدان که شش هزار و ۳۰۰ مترمربع وسعت دارد شامل هزار و ۷۰۰ متر سنگ جدول گذاری، دوازده هزار و ۵۰۰ متر مربع زیرسازی و آسفالت، علایم و تابلو‌ها و زیر گذری به طول ۲۰ متر برای عبور آب‌های سطحی و احشام می‌باشد.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادفات جاده ای شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۲۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی کالا‌های ورودی به کیش در انبار صاحبان کالا‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مهدی ذوقی در حاشیه بازدید دبیر شورایعالی مناطق آزاد از گمرک منطقه آزاد کیش، گفت: طرح تسریع و تسهیل عملیات ترخیص کالا از پیش از سال جدید آغاز شده و کالا‌های ورودی به انبار‌های صاحبان کالا‌ها منتقل می‌شوند و ارزیاب به همراه بار در انبار، عملیات کارشناسی بار را انجام می‌دهند.

وی افزود: با اجرای این طرح و کاهش زمان ترخیص، زمینه مساعدی برای جابجایی کالا به کیش فراهم می‌شود و درآمد پایداری از جابجایی کالا فراهم می‌شود.

مدیر توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به تعیین تکلیف کالا‌های رسوبی در گمرک، گفت: بخشی از کالا‌ها در حوزه اموال سازمان اموال تملیکی است، بخشی از انتفاع خارج شده، بخشی باید معدوم شوند و بخشی دیگر نیز باید توسط صاحبان کالا‌ها تعیین تکلیف شوند که تاکنون از ۲۷ قلم کالای رسوبی، ۱۴ قلم تعیین تکلیف شده و ۱۳ قلم باقی مانده در دست بررسی است.

دبیرشورایعالی مناطق آزاد کشور در بدو ورود به کیش از نحوه خدمات دهی به مسافران در پایانه مسافری جدید فرودگاه کیش نیز نظارت کرد.

دیگر خبرها

  • رونمایی از چندین پروژه شهری در سنندج
  • ارزیابی کالا‌های ورودی به کیش در انبار صاحبان کالا‌ها
  • احداث ۶۶ هزار متر مربع پیاده‌رو در سال گذشته
  • لژیونری که انتظار‌ها را برآورده کرد
  • محوطه سازی سایت «قره حسنلو» ۶۰ درصد پیشرفت دارد
  • ترک فعل‌ها برای خاموشی ورودی شهر‌ها پیگیری شود
  • درخواست آغاز حرکت قطار عمرانی شهر قیامدشت در سال جدید به شورا رفت
  • پایان نوروز فوتبالی تیم ملی با برد در زمین سفت عشق‌آباد+جدول
  • جان دوباره برای بلوط ۳۵ ساله در لنده
  • عقب‌نشینی شهرداری تهران برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران