Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: عاشورا و اربعین حسینی چشمه جوشان عرفان، اعتقادات دینی و انقلابی ما است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز سردار بهمن ریحانی صبح امروز در همایش تجلیل و تکریم از دست اندرکاران و خادمین اربعین حسینی، اظهار داشت: خداوند متعال را شاکریم که فرصتی به استان کرمانشاه و این مردم عنایت کرد تا جدای از زیارت امام حسین(ع) با زبان و روح خود فضایی را به وجود بیاورند که عملا خادم زائران آن امام بزرگوار(ع) باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بیان کرد: حلاوت و شیرینی خادمی برای زائرین کمتر از زیارت امام حسین(ع)  نبوده است.

 سردار ریحانی افزود: زیارت امام حسین(ع) در روایات و احادیث جایگاه ویژه ای دارد تا جایی که برای کسی حج واجب بر عهده او نباشد اولویت زیارت، زیارت امام حسین(ع) است.

وی با تاکید بر اینکه این مسیری پرفروغ و روشن برای رسیدن به خداوند است، افزود: عاشورا و اربعین چشمه جوشان عرفان و اعتقادات دینی و انقلابی ما است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه خادمی زائران امام حسین(ع) فرصت خوبی بوده است، گفت: خداوند نعمت و نگاه ویژه ای به ما داشته تا بتوانیم به زائران خدمت کنیم.

وی عنوان کرد: کسانی که در این مسیر قدم گذاشتند هیچ نگاه دنیوی نداشتند، خداوند نیز به آن ها نگاه می کند و آن ها را مورد توجه قرار می دهد.

سردار ریحانی با اعلام اینکه هیچ فردی در این فضا نگاه و زاویه دنیوی نداشته است، خاطرنشان کرد: آن دو هفته از بهترین و زیباترین روزهای عمر همه خادمین بود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بیان داشت: خواهران با محدودیت هایی که در رفت و آمد داشتند، صحنه های زیبایی را آفریدند و اقدامات شایسته ای انجام دادند که قابل تقدیر است.

سردار ریحانی با تاکید بر اینکه نیت همه خادمان همگی برای رضای خداوند و امام حسین(ع) بود، گفت: امیدواریم این بستر و زمینه به صورت مداوم برای استان وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه امیدواریم این مسیر همیشه باز باشد، افزود:هم حق استان کرمانشاه است و هم این استان نیازمند بود که این چشمه جوشان همواره در جوشش باقی بماند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در گذشته تنها یک مسیر در کشور برای سفر به عتبات عالیات باز بوده و آن هم کرمانشاه بوده است.

وی عنوان کرد: در این سالها که مرز خسروی باز نشده غبطه عدم بازگشایی این مرز را می خوردیم.

سردار ریحانی خاطرنشان کرد: امیدواریم در سالهای آینده شاهد رونق تردد زائران باشیم و این فرصتی برای همگان خواهد بود.

قدردانی آیت الله علما از مجموعه سپاه برای خدمت‌رسانی در اربعین

آیت الله مصطفی علما امروز در همایش تجلیل و تکریم از دست اندرکاران و خادمین اربعین حسینی اظهار داشت: خادمی امام حسین(ع) از هزاران پادشاهی و سلطنت بالاتر است.

وی بیان داشت: مجموعه سپاه زحمات فوق‌العاده‌ای  در ایام اربعین کشیدند و اسباب کار ر ا فراهم کردند که جای تشکر و قدردانی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه اجر و مزد خادمین اربعین را خود سیدالشهدا(ع) می‌دهد، تصریح کرد: امیدواریم تا نفس آخر در خانه سیدالشهدا باشیم، خانه ای که کسی ضرر نکرده و نمی کند چرا که هر چه هست سود است.

وی عنوان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم ۲ شخصیت را الگوی تمام عیار و همیشگی تا قیامت قرار داده که یکی حضرت ابراهیم(ع) و دیگری پیامبر اکرم(ص) است.

آیت الله علما با اشاره به اینکه امام حسین(ع) عصاره ای از قرآن کریم است، ادامه داد: اگر سیدالشهدا(ع) نبود دین، اسلام و قرآن ناقص بود و امروز شاهد آن هستیم پس از گذشت ۱۴۰۰ سال شور حسینی موج می زند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه امام خمینی(ره) به حضرت امام حسین(ع) اقتدا کرد و این عظمت را آفرید، افزود: امام راحل درس سیاست نخوانده بود، دانشگاه سیاست نرفته بود تنها آن چیزی که از بطن اسلام استباط کردند همان را اجرا کرد.

آیت الله علما گفت: امام راحل لحظه ای خود را از امام حسین(ع) جدا ندید و نتیجه این ارتباط این شد که امروز همه دنیا در مقابل عظمت امام خمینی(ره) زانو می زنند.

وی با اشاره به اربعین حسینی خاطر نشان کرد: اگر همه روسای جمهور دنیا جمع شوند نمی توانند جمعیتی مانند اربعین حسینی جمع کنند و تدارکاتی به همین اندازه داشته باشند.

نمانیده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به بازگشایی مرز خسروی نیز بیان داشت: برای این بازگشایی زحمات زیادی کشیده شد و کارهای زیادی انجام شد که جای تشکر دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۲۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده، امام جمعه شهرستان میاندوآبگفت: دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به برکت درایت رهبر انقلاب اسلامی ایران، به عنوان یکی از مقاطع حساس و درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی مطرح می باشد.

وی افزود: سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است که هرکجای کشور ونظام اسلامی به آن نیاز داشته باشد حضورمی یابد و بعنوان نیروی خدمتگزار امت اسلامی در مناطق درون‌مرزی و برون‌مرزی در هر صحنه‌ای که موردنیاز باشد،نقش‌آفرینی می‌کند.

امام جمعه شهرستان میاندوآب ادامه داد: امروز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت،اقتدار و سربلندی این مرزوبوم و حفاظت از کیان اسلام و انقلاب در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است که تنها گوشه‌ای از این توانمندی، در عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی و وعده صادق به رخ جهانیان کشیده شد.

وی گفت: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این نهاد مقدس به ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به غیور مردان سپاه به ویژه فرماندهان،کارکنان و سربازان ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون یکایک این عزیزان را مسئلت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • منتظریم استقلال پشت سید حسین در بیاید
  • حسین حسینی: نمی‌خواستم به حکم کمیته انضباطی اهانت کنم!
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • هوادار دختر رو بغل کن، پسرو هل بده +فیلم
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • سپاه دژ مستحکم برای پاسداری از انقلاب اسلامی ایران
  • ادامه جنجال دختر جیمی‌جامپ و «حسین حسینی»