Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه مجمع جهانی اهل بیت(ع) آیت الله محمدعلی تسخیری در صد و هشتاد و هشتمین اجلاس موسع شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) به اهمیت دانشگاه بین المللی اهل بیت(ع) اشاره کرد و اظهار داشت:

وی توجه به مبلغان بومی پیرو اهل بیت(ع) در جهان را برای گسترش معارف قرآن و عترت مهم خواند و افزود: لازم است که مجمع توجه بیشتری به امور این مبلغان نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) همچنین درباره نقش آستان های مقدسه، تأکید کرد: می توان از ظرفیت های بزرگ آستان قدس رضوی برای فعالیت های مشترک در زمینه ترویج معارف اهل بیت(ع) استفاده نمود.

دانشگاه بین المللی اهل بیت(ع) تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که به منظور تبیین معارف قرآن و اهل بیت(ع)، کمک به احیا و گسترش فرهنگ و تمدن اسلامی و میراث اهل بیت(ع) و تامین نیازهای علمی، پژوهشی و تخصصی مسلمانان جهان به ویژه پیروان اهل بیت(ع) و توانمندسازی آنان در مقطع تحصیلات تکمیلی طبق اساسنامه مصوب خود به صورت متمرکز فعالیت می کند.

برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری محمدعلی تسخیری مجمع جهانی اهل بیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری مجمع جهانی اهل بیت وزارت علوم تحقیقات و فناوری مجمع جهانی اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات از امروز ۴ اردیبهشت آغاز می شود.

در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی - آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت‌های آسیایی تایلند انجام می دهند.

فدراسیون هاکی در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام، در حال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان عمان به درخواست و میزبانی این کشور است که در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند ۲۳ تا ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان ۱ تا ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی هم هست و تیم‌های ملی بانوان و آقایان کشورمان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به یاسوج سفر می کند
  • بزرگترین چاپگر ۳بعدی جهان یک خانه را در ۸۰ ساعت می‌سازد
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • موزه ها گنحینه فاخر علم و هویت ایرانیان هستند
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند که برخاسته از معارف اهل‌بیت(ع) است
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان