Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@19:07:00 GMT

رشد ۱۴ درصدی تصادف فوتی در محورهای لرستان

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۲۴۲۹

رشد ۱۴ درصدی تصادف فوتی در محورهای لرستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حاجی محمد مهدیان نسب امروز پنجشنبه در مراسم آغاز طرح زمستانی دستگاه های خدمات رسان لرستان گفت: راهداری در دو سال گذشته بیش از ۱۸۰نقطه پرتصادف استان را اصلاح کرده که جای قدردانی دارد اما متاسفانه سیل بحران جدی برای راه ها ایجاد کرد.

وی با بیان‌اینکه همه دستگاه ها در سیل مردانه و با کمترین امکانات وارد شدند، افزود: کمک های بی نظیری پس از سیل در استان صورت گرفت و توفیقات امروز حاصل همدلی و هماهنگی همه دستگاه ها به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و در سایه وجود رهبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به هزینه های بسیار بالای مورد نیاز برای بازسازی جاده ها و جبران خسارت وارده به ویژه در محور خرم آباد- پلدختر گفت: با تلاش راهداری بخشی از محور پلدختر بازسازی و تردد در آن برقرار شده است اما شرایط خاص لرستان و کوهستانی بودن محورهای مواصلاتی آن با هیچ استانی قابل مقایسه نیست و نیازمند بودجه های کلان ملی است.

سردار مهدیان نسب با تاکید بر ضرورت ارتقاء سامانه های هوشمند جاده ای و فرهنگ سازی رانندگی ایمن گفت: در ۸ ماهه امسال در مجموع تصادفات استان ۱۲ درصد کاهش داشته ایم اما در بخش تصادفات فوتی ۱۴ درصد افزایش مشاهده می شود که نشان دهنده بالا بودن سرعت در جاده های استان است؛ البته یکی از دلایل این افزایش وجود خودروهای قاچاق بر یا به اصطلاح شوتی است است.

براساس این گزارش، عملیات رزمایش زمستانی همه ساله از آذر ماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد.

کد خبر 4796067

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی لرستان تصادفات رانندگی انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین یاسوج بارش برف ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس بیرجند شهرکرد ویروس آنفلوانزا کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۲۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: در پی درج خبری مبنی بر سقوط یک دستگاه خودروی پراید به رودخانه چالوس و مفقود و زخمی شدن دو نفر، این حادثه فقط یک تصادف واژگونی و صرفاً خروج از جاده بوده و مفقودی در پی نداشته است.

محمد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مازندران با اشاره به وقوع حادثه یک دستگاه پراید در جاده چالوس اظهار کرد: این حادثه صبح امروز در پی تصادف واژگونی یک دستگاه پراید در محدوده لعلجار، واقع در دوراهی ولشت بوده است.

وی افزود: تصادف مذکور صرفاً خروج خودرو از جاده بود که فقط راننده جراحت سطحی برداشته است.

فرمانده پلیس راه کندوان عنوان کرد: سرنشین وی به‌علت پرتاب شدن خودرو در محدوده ۲۰۰ متری جان سالم در برده است.

احمدی با بیان اینکه حادثه مذکور به علت برخورد با دپوی خاک حاشیه راه بوده که باعث خروج خودرو از جاده شد، گفت: بر مبنی این گزارش مراتب هرگونه خبر ضد نقیض در این زمینه منسوخ است.

وی خاطرنشان کرد: هر دو نفر پس از اعزام به بیمارستان طالقانی چالوس برابر تشخیص رئیس اورژانس چالوس ترخیص شدند.

کد خبر 746708

دیگر خبرها

  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد
  • ارائه برنامه عملیاتی کاهش سالانه ۱۰ درصدی فوتی های تصادفات
  • هدفگذاری برای کاهش سالانه ۱۰ درصدی فوتی‌های تصادفات