Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، روزنامه کوریره دلا سرا در گزارشی اعلام کرد که آندره آ استراماچونی در آستانه بازگشت به تیم استقلال تهران قرار گرفته است.

در این گزارش آمده است: "پس از استعفای مدیرعامل باشگاه استقلال تهران، وزارت امور خارجه ایران با سفیر ایتالیا تماس گرفت تا کانال پرداخت قانونی دستمزد این سرمربی را پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان آندره آ استراماچونی که ماجراجویی جدیدی را تجربه می‌کرد با دو تساوی و سه شکست شروع شده بود که با برتری در 10 مسابقه اخیر به رده اول جدول رده بندی رسیده بود. 

سرمربی اهل سن جیوانی با ورود به قلب هواداران این باشگاه دولتی، آماده بازگشت به تهران پس از شورش مردمی هواداران استقلال است. مطابق آنچه می‌دانیم، نقطه عطف دیروز فرا رسیده است، پس از استعفای مدیرعامل این باشگاه. واقعیتی که باعث شد وزارت امور خارجه ایران با احترام به تحریم‌های بین المللی علیه این کشور آسیایی، با سفیر ایتالیا در پایتخت ایران، جوزپه پروون، در تلاش برای یافتن یک کانال قانونی برای پرداخت دستمزد استراماچونی، اقدام کند.

همه اینها برای غلبه بر مشکل آندره آ استراماچونی است. گفتن این یک احتمال است: در ساعات بعدی می‌تواند به واقعیت تبدیل شود. بنابراین این سرمربی می‌تواند ماجراجویی خود را در آسیا از سر بگیرد و هواداران استقلال می‌توانند به رویای خود برگردند."

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران آندره آ استراماچونی کوریره دلا سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۲۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: این یک استارت دوباره است

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور پیش از رویارویی تیمش با ذوب‌آهن در جام حذفی گفت: این یک استارت دوباره است و راه میان‌بری که می‌توانیم جام کسب کنیم‌. تراکتور همیشه در جام حذفی مدعی بوده است

به گزارش ایسنا، تراکتور غروب جمعه، هفتم اردیبهشت، در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان ذوب‌آهن خواهد بود. این مسابقه از دور یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران برگزار می‌شود.

حمید مطهری، سرمربی تازه‌وارد تراکتور، در نشست خبری پیش از بازی تراکتور و ذوب‌هن گفت: قبل از هر چیز جا دارد بگویم خوشحالم که به عنوان مسئول فنی در خدمت تیم بزرگ تراکتور با هواداران محترم و پرشورش هستم و دوست دارم مثل همیشه یار ۱۲ تیم‌شان باشند.

او که به تازگی کادر فنی تیم ملی را برای هدایت تراکتور ترک کرده است، افزود: این یک استارت دوباره است و راه میان‌بری که می‌توانیم جام کسب کنیم‌. تراکتور همیشه در جام حذفی مدعی بوده است و دوست دارم هواداران مثل همیشه تیم‌شان را حمایت کنند. تشکر می‌کنم و خسته نباشید می‌گویم به خمس و همکاران محترمشان و برای ایشان و همکارانشان آرزوی موفقیت دارم.

مطهری ادامه داد: از دیروز به تیم اصافه شدم و اولین جلسه تمرینی فراتر از انتظارم بود و بازیکنان خیلی امیدوارم کردند. بازیکنان توانمندی‌اند و باید این را در چمن سبز نشان دهند و با جنگندگی و نتیجه خوب باید هوادار را راضی کنند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • مطهری: این یک استارت دوباره است
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند