Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@21:11:29 GMT

10 عامل اغتشاش در استان فارس دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۲۵۶۹

10 عامل اغتشاش در استان فارس دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان فارس از شناسایی و دستگیری 10 تن از عاملان اغتشاشات آبان ماه در شهرستان‌های کازرون و ممسنی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، سردار رهام بخش حبیبی، اظهار داشت: در پی وقوع اغتشاشات آبان ماه سال جاری در شهرستان های کازرون و ممسنی و اقدامات آشوبگران در تخریب اموال عمومی و دولتی، موضوع شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مأموران انتظامی موفق شدند مخفیگاه  8 تن از عوامل اصلی آشوب و اغتشاش را در شهرستان کازرون و 2 نفر دیگر را در شهرستان ممسنی شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران انتظامی و هماهنگی لازم با دستگاه قضائی این 10 نفر آشوبگر طی دو عملیات جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 حبیبی تأکید کرد: امنیت مردم، خط قرمز پلیس است و خادمان مردم در انتظامی استان فارس با مخلان نظم و امنیت برخورد قانونی و قاطع خواهند داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری شیراز فرمانده انتظامی اغتشاش کازرون ممسنی فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۲۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای صبح دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته چهار مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسیده است، ابراز داشت: سه مورد دستگیری سارقان و یک مورد دیگر توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق بوده است.

وی ضمن بیان اینکه مأموران انتظامی هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک کامیون تانکر دار مشکوک شدند، افزود: کامیون متوقف و از آن ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش پنج میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه سارق منزل در گرمسار کمتر از شش ساعت دستگیر شد، ابزار داشت: با تلاش مأموران انتظامی پاسگاه لجران متهم به انجام بزه اعتراف و اموال مسروقه به مالباخته بازگشت.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه مأموران انتظامی آرادان هنگام کنترل محورهای مواصلاتی متوجه خودرو توسان سرقتی شدند، تصریح کرد: این خودرو توقیف و دو سارق به عنف دستگیر شدند.

وی از دستگیری سارق حرفه‌ای مغازه در شاهرود خبر داد و افزود: متهم به انجام پنج فقره سرقت اعتراف و مالخر پرونده هم شناسایی و دستگیر شد.

کد خبر 6085045

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند
  • عامل تیراندازی در تور اطلاعاتی پلیس گلوگاه