Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن خدادادی روز پنجشنبه در بازدید از اجرای این پروژه افزود: بااجرای این طرح ۶۲۶ خانوار روستاهای ده لیلی، بنچله، مرادآباد، بناوچ، کانی خضران، زیرجوبی، بدرآباد و باعزیز در شهرستان روانسر و ۳۰۰ خانوار روستای بیاشوش در شهرستان جوانرود از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح در مجموع ۱۲۷ میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت گاز اختصاص یافته که ۴۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال آن برای اجرای شبکه و ۸۵ میلیارد ریال نیز برای مصالح و تجهیزات در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر پروژه های گازرسانی منطقه اورامانات اضافه کرد: برای گازرسانی به این روستاها، ۴۲ کیلومتر خط انتقال اجرا و سه ایستگاه نیز احداث می شود.

وی اظهارداشت: براساس طراحی اولیه پیش بینی می شود ۶۴۰ علمک در این روستاها نصب شود.

فرماندار روانسر نیز گفت: این شهرستان یکی از مناطق سردسیر استان است و این امر نیازمند شتاب بخشیدن در گازرسانی است.

سعدی مصطفی زاده افزود: باتوجه به سردسیری بودن منطقه، جمعیت بالای این روستاها و کمبود سوخت مایع و اینکه توپوگرافی و شرایط جغرافیایی روستاهای این شهرستان سخت و کوهستانی نیست تاخیر در اجرای پروژه های گازرسانی شهرستان موجب نارضایتی شده و باید این روند شتاب بیشتری بگیرد.

وی با بیان اینکه اهالی روستاهای شهرستان برای به سرانجام رسیدن این پروژه ها همراهی لازم را خواهند داشت اضافه کرد: گازرسانی به تمام روستاهای شهرستان از اولویت های فرمانداری است و برای تسهیل در گازرسانی روستاهای باقی‌مانده تلاش خود را بکارخواهیم بست تا مردم این مناطق در کمترین زمان ممکن از نعمت گاز برخوردار شوند.

فرماندار روانسراظهار داشت: تسریع در عملیات گازرسانی به مناطق روستایی این شهرستان به ویژه در دهستان بدر جزو مطالبات مردمی است.

وی گفت: باوجود محدودیت های اعتباری، دولت تدبیر و امید در راستای عمران و آبادانی روستاها خدماتی انجام داده که بسترساز توسعه و پیشرفت است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد. 

برچسب‌ها روانسر گازرسانی فرمانداری روانسر جوانرود اورامانات شرکت گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روانسر گازرسانی فرمانداری روانسر جوانرود اورامانات شرکت گاز روانسر گازرسانی فرمانداری روانسر جوانرود اورامانات شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۲۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار اصفهان از سامانه دوم آب‌رسانی اصفهان

استاندار اصفهان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران استان با حضور در سامانه دوم آب‌رسانی در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان امروز _پنج شنبه نهم فروردین_ در حاشیه بازدید از سامانه دوم آب‌رسانی اظهار کرد: پیشرفت این پروژه به طور مرتب پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: طی بازدیدها از از روند فعالیت‌های انجام شده مطلع می‌شویم و با توجه به برگزاری جلسات هفتگی با مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان انتظار می‌رود پیشرفت ۸۷ درصدی تصفیه خانه سامانه دوم آب‌رسانی به‌زودی تکمیل شود.

استاندار اصفهان با توجه به نیاز اعتباری و اهمیت پروژه خاطر نشان کرد: تأمین اعتبار لازم برای اجرای این سامانه به طور جدی در دستورکار استانداری قرار دارد.

به گزارش ایمنا، طرح سامانه دوم آبرسانی به ۱۴ شهرستان استان اصفهان با هدف تأمین، انتقال و تصفیه آب شرب برای شهرستان‌های تحت پوشش طرح شامل اردستان، اصفهان، برخوار، خمینی‌شهر، تیران و کرون، خور و بیابانک، دهاقان، شاهین‌شهر و میمه، فلاورجان، لنجان، مبارکه، نائین، نجف‌آباد و نطنز توسط شرکت آب منطقه‌ای اصفهان در مرحله اجرا قرار دارد.

کد خبر 740041

دیگر خبرها

  • اجرای حدود ۱۰۰ طرح در حاشیه شهر ارومیه
  • پیشرفت فرآیند اجرای پروژه‌های بانکی و مالی میان ایران و روسیه
  • معنای واقعی زندگی روستایی در روستای یاستی‌قلعه ماهنشان (+عکس)
  • پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی پل بسیج مطابق برنامه زمانبندی است
  • بازدید استاندار اصفهان از سامانه دوم آب‌رسانی اصفهان
  • آب شرب روستاهای سیل‌زده لرستان وصل شده است
  • اجرای نزدیک به ۱۰۰ طرح در ۲۷ منطقه حاشیه شهری ارومیه
  • قطعی آب ۵ روستای لرستان کمتر از ۲۴ ساعت حل شد
  • جزئیات روند پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان
  • محوطه سازی سایت «قره حسنلو» ۶۰ درصد پیشرفت دارد