Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی، فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: با تشدید اقدامات عملیاتی پلیس در برخورد با قاچاق کالا، تیمی از ماموران انتظامی شهرستان شازند، یک دستگاه اتوبوس مسافربری حامل کالای قاچاق را در یکی از محور‌های مواصلاتی شناسایی و متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۰ دستگاه ماشین لباسشویی، ظرفشویی و تلویزیون، ۲۳ کارتن لامپ ال‌ای دی، ۲۳ کاتن لنت خودرو و ۱۹ کارتن گیره کابینت قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه ارزش کالا‌های مکشوفه از سوی کارشناسان ۲ میلیارد و ۱۹۵ میلیون ریال ارزیابی شده است گفت: ۲ متهم در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۲۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در مرزهای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد احمدی در تشریح این خبر، اظهار کرد: در راستای جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق، مرزبانان پر تلاش استان توانستند در ۲۴ ساعت گذشته با اشراف اطلاعاتی، ۲ دستگاه خودروی تریلی حامل کالای قاچاق را توقیف کردند.

وی در ادامه افزود: مرزبانان در بازرسی از بار این ۲ دستگاه تریلی؛ ۵۲ عدد واکسن، ۹ عدد آمپول، ۱۶۸ عدد قرص، ۱۶۸ کیلوگرم روغن نباتی، ۲۳ لیتر سموم کشاورزی، ۱۸ کیلوگرم بذر آفتابگردان و ۴ هزار لیتر فرآورده‌های سوختی شامل بنزین و گازوئیل و … را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی با اشاره به ارزش ۱۱ میلیارد ریالی محموله مکشوفه، خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها ۴ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو تریلر نیز توقیف شد که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 6083877

دیگر خبرها

  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • کشف خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار
  • خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد
  • کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در مرزهای آذربایجان غربی
  • کشف بیش از ۱۲ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در انزلی
  • کشف کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی