Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@10:57:24 GMT

برگزاری یادواره ۶۵ شهید چاروسا+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۲۷۱۲

برگزاری یادواره ۶۵ شهید چاروسا+تصاویر

یادواره ۶۵ شهید چاروسا با حضور فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، یادواره ۶۵ شهید بخش چاروسا با حضور فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران، استانی،شهرستان، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم در مصلای قلعه‌رئیسی در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور و استقبال مردم در این محفل معنوی به حدی است که سالن جوابگوی جمعیت نبوده و جمع کثیری از شرکت‌کنندگان بیرون از سالن حضور دارند.

فضاسازی متناسب با یادواره از وروی بخش تا محل برگزاری مراسم اجرا شده و صحنه‌های جالبی از جبهه و ج را به نمایش گذاشتند.

چندین ایستگاه صلواتی در مسیر عبور مهمانان برپا شده و پذیرایی می‌کنند.

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در یادواره ۶۵ شهید بخش چاروسا اظهار داشت: شهدا به مقام فوز عظیم شفاعت و مقام عند ربهم یرزقون رسیدند و نزد خدا عزیز هستند.

امام جمعه قلعه‌رئیسی گفت: شهدا 

ولایت‌باور، ولایت محور و ولایت‌پذیر بودند.

وی تصریح کرد: شهیدان برای حاکمیت دین خدا در سراسر عالم هستی و برای دفاع از ولایت، قرآن، عترت و حمایت از نظام و انقلاب جان خویش را تقدیم کردند.

امام جمعه قلعه‌رئیسی از همه دست‌اندرکاران برگزاری یادواره 

و حضور مهمانان این محفل نورانی قدردانی کرد.

 صلواتی با بیان اینکه مردم این منطقه دلداده انقلاب و امام و نظام‌اند، اضافه کرد: با این وجود متاسفانه منطقه محروم است.

وی اضافه کرد: مردم برای سوخت منازل از نفت و درختان استفاده می‌کردند اما به برکت نطام و رهبری و دست‌اندرکاران هم اکنون از نعمت گاز برخوردار شدند.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد جمعیت بخش چاروسا زیر پوشش نهادهای حمایتی هستند، گفت: جوانان بیکارند و محرومیت‌ها بسیار است.

صلواتی افزود: به برکت انقلاب می‌شود رنگ فقر از منطقه زدود.

امام‌جمعه قلعه‌رئیسی گفت: مردم انتظار دارند قرارگاه پیشرفت و آبادانی با بسط دادن خدمات برای محرومیت‌زدایی چاره‌اندیشی کند.

 

صلواتی از قرارگاه پیشرفت و آبادانی خواست همه منطقه را تحت پوشش قرارگاه قرار دهند و در توانمندسازی روستاها بیشتر تلاش کنند.


انتهای پیام/۸۲۰۱۶

 

منبع: فارس

کلیدواژه: یادوار چاروسا خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۲۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مهدی حسینی در نشست بررسی طرح‌های عمرانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا، اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح‌ها را بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم با آب منطقه‌ای استان صورت گرفته است تا تمام طرح‌ها در موعد مقرر و با تزریق اعتبارات مصوب تکمیل و آماده بهره برداری شود.

به گفته وی اجرای طرح‌های آبرسانی برای روستا‌های استان نیازمند تامین و جاگذاری  ۱۹ مخزن بزرگ آب و همچنین ۶ هزار و ۲۰۰ متر لوله گذاری برای خط انتقال است.

حسینی افزود: ماموریت آبرسانی به مناطق محروم و روستایی و نیز مدرسه سازی در روستا‌های هدف قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا، با جِدیت و بدون وقفه در حال پیگیری و اجرا است و مصمم هستیم با همکاری شرکت آب منطقه‌ای و آموزش و پرورش آذربایجان شرقی علاوه بر ۶۱ طرح آب روستایی، ساخت  ۱۲ مدرسه روستایی را نیز امسال به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به افزایش تنش آبی در سال‌های اخیر در آذربایجان شرقی به خصوص در مناطق روستایی، یکی از رسالت‌های اصلی و مهم قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را توجه به رفع مشکلات اقتصادی مناطق محروم عنوان کرد.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا ادامه داد: طبق تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه جدی به مناطق محروم، قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا بدون وقفه به صورت جدی هم در حوزه آبرسانی به روستا‌های هدف و هم در حوزه ساخت، تجهیز و تعمیر مدارس ماموریت‌های خود را دنبال می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • برگزاری یادواره ۳۴ شهید ورزشکار بردسکن
  • برگزاری یادواره ۸ شهید هنرمند شهرستان بوانات
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • بسترهای مشارکت و حضور فعال مردم در تولید و اقتصاد را فراهم کنیم