Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در استان مرکزی تأکید کرد: «هر واحد دانشگاه آزاد اسلامی باید در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یک ایده عملی بدهد و آن را به سرانجام برساند.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اراک، حسین دیباچی صبح امروز در نخستین جلسه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک درباره حل مسائل روز در پرتو بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط بسیج اساتید تهیه و تدوین شده است، مطالبی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مطالعه دقیق بیانیه در قدم نخست بسیار ضروری است، گفت: «باید از تبدیل بیانیه به متن تشریفاتی و بالادستی به‌شدت پرهیز کرد. مقام معظم رهبری در این بیانیه هفت مأموریت را مشخص کرده‌اند که برای این هفت مأموریت باید ایده‌یابی شود و ایده، مقدم بر مأموریت‌یابی است.»

دیباچی اظهار کرد: «فضای مجازی جوان‌ترین عرصه مدیریتی است و باید در این فضا دقت ویژه کنیم و حضور مؤثر، تأثیرگذار و آینده‌ساز داشته باشیم.»

مسئول دبیرخانه استانی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: «برای تحقق عملی بیانیه باید وارد عمل شد، گفتمان‌سازی و از دیگران مطالبه‌گری کرد.»

وی توجه به علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی و روابط خارجی مرزبندی با دشمن و سبک زندگی ایرانی اسلامی را از توصیه‌های کلیدی در بیانیه گام دوم انقلاب برشمرد.

کمیسیون‌های تخصصی برای تبیین بیانیه گام دوم تشکیل شود

حسین کلانتری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک هم به تبیین فرمایش‌های مقام معظم رهبری پرداخت و با بیان اینکه در 40 سال نخست انقلاب فعالیت‌های خوبی انجام شده است؛ اما نیازها و توقعات بالاست،  گفت: «بیانیه گام دوم چراغ راهی برای آینده است که برکات عظیمی مانند ثبات، امنیت و حفظ تمامیت ارضی ایران، موتور پیشران کشور در عرصه علم و فناوری و ایجاد زیرساخت‌های حیاتی و اقتصادی و عمرانی برای مردم دربرخواهد داشت.»

وی تأکید کرد: «با توجه به این برکات و توصیه‌های بیانیه در هفت بند، لازم است که کمیسیون‌های تخصصی شکل بگیرد و به تبیین هرچه بیشتر بیانیه پرداخته شود.»

 در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام مهدی همتی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه  آزاد اسلامی استان مرکزی به تبیین بیانات مقام معظم رهبری پرداخت و فرمایش‌های ایشان را چراغ راه و هدایت بشریت دانست.

پیمان عین‌القضاتی معاون فرهنگی و دانشجویی واحد اراک و اعضای کمیته گام دوم انقلاب اسلامی هم در نخستین جلسه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی حضور داشتند.

انتهای پیام/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: حسین کلانتری بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی بیانیه گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۲۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، متن حکم به این شرح است:

جناب آقای حسین خیاط

با توجه به تجربیات توان و تعهد خدمتی به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سرایان تعیین می‌گردید.

امید است با توکل به خداوند متعال ضمن بهره گیری از ظرفیت‌ها استعداد و توان نیرو‌های متعهد دلسوز و کارآمد با اتخاذ تدابیر مناسب و مدیریت جهادی در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی اندیشه‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، برنامه‌ها و سیاست‌های دولت سیزدهم تلاش نموده و در انجام وظایف محوله برای تحقق اهداف سازمانی و خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف شهرستان موفق باشید.

توفیق روزافزون شما را از خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • در مراکز رشد و واحدهای فناور حامی تیم های ربوکاپ هستیم/ در حوزه رقابتی باقی نمی مانیم و فضای علمی را تقویت می کنیم
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • قاسمی: سند تحول دانشگاه آزاد سکوی جهش از دانایی به توانایی است
  • «وعده صادق» هیمنه رژیم صهیونیستی را فرو ریخت
  • ‌ایده‌ها و برنامه‌های مبتکرانه برای تحقق شعار سال فراخوان می‌شوند
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • گسترش فعالیت‌های درآمدزای دانشگاه آزاد یزد در راستای تحقق شعار سال
  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد
  • برنامه‌های فرهنگی در اردبیل رشد ۴۰۰ درصدی دارند
  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد/ دانشگاه تهران مسئول برگزاری بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران