Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین صادقی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شناخت مشکل مهم است اما مهمتر از آن ارایه راهکار و ایده برای رفع مشکلات و موانع و شکستن بن‌بست‌های کنونی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است.

او گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب داوطلبانی که وارد عرصه رقابت های انتخابی می شوند، باید تعهد و توانمندی لازم برای انجام وظایف نمایندگی مجلس را در خود ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مهلت یک هفته‌ای ثبت نام داوطلبان نامزدی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۴۱۲ کرمانشاهی وارد میدان رقابت شده‌اند که از رشد ۲۸ درصدی نسبت به دوره دهم حکایت دارد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه همچنین از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی خواست که در زمان تبلیغات تنها به بیان و ترویج قابلیت‌ها و توانمندی‌های خود بپردازند و از تخریب و توهین به رقیبان خودداری کنند.

صادقی با بیان اینکه نامزدها نباید بالا آمدن خود را در تخریب دیگران ببینند، گفت: بهترین و اخلاقی ترین شیوه تبلیغات این است که نامزدها برنامه ها، اهداف و ظرفیت های خود و راهکارهایشان برای رفع مشکلات را بیان کنند.

او همچنین از همه نامزدها انتخابات خواست که از دادن وعده‌های خارج از حدود اختیارات نمایندگان مجلس یا قول‌های غیرممکن خودداری کنند.

پرهیز از بیان مواضع تفرقه افکن یا اتخاذ اقدامات خلاف وحدت و اتحاد فرق و مذاهب مختلف استان، دیگر توصیه دادستان کرمانشاه به نامزدهای انتخابات و هواداران آنان بود.

ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۰ تا ۱۶ آذر انجام شد و از روز ۱۷ آذر هیات های اجرایی بررسی صلاحیت داوطلبان را آغاز کرده‌اند که نتیجه آن ۲۷ آذر اعلام می شود.

در حوزه انتخابیه کرمانشاه سه نماینده، در حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو یک نماینده، در حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب یک نماینده، در حوزه انتخابیه اورامانات (روانسر، پاوه، ثلاث باباجانی و جوانرود) یک نفر، در حوزه انتخابیه کنگاور، هرسین و صحنه یک نماینده و در حوزه سنقروکلیایی نیز یک نماینده راهی صحن مجلس شورای اسلامی خواهند شد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۳ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است و هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

برچسب‌ها تبلیغات انتخابات انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبلیغات انتخابات انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه تبلیغات انتخابات انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۲۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است

«علی‌اکبر علیزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: از آنجایی که مجلس شورای اسلامی در همه حوزه‌ها مجاز به قانون‌گذاری است و در جمهوری اسلامی ایران جایگاه بالایی دارد، مشارکت بالای مردم در انتخابات باعث تشکیل مجلسی قوی می‌شود.

وی افزود: نباید اینگونه تصور شود که مشارکت مردم در دور دوم انتخابات اهمیتی ندارد؛ مشارکت پُرشور مردم در حوزه‌هایی که به دور دوم کشیده شده است، بسیار اهمیت دارد. نماینده‌ای که با پشتوانه رأی بالا راهی مجلس شود، قطعاً مؤثرتر از نماینده‌ای خواهد بود که پشتوانه رأی بالایی نداشته است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر مشارکت در انتخابات بالا باشد، مجلسی قوی به وجود می‌آید و اگر مجلس قوی و با پشتوانه رأی بالا باشد، دولت‌ها چاره‌ای ندارند جز اینکه در ریلی که مجلس می‌گذارد، حرکت کنند.

علیزاده تصریح کرد: همچنین زمانی که مجلس قوی باشد، قدرت نظارت بالایی خواهد داشت و می‌تواند تخطی از اجرای قوانین را به خوبی شناسایی کرده و به دستگاه‌ها و مسؤولان اجرایی کشور گوشزد کند که در ریل قانون حرکت کنند.

منتخب مردم دامغان در مجلس دوازدهم ادامه داد: هنوز ۴۵ نماینده مجلس دوازدهم مشخص نشده است و از آنجایی که این افراد قطعاً تأثیر زیادی بر مجلس آینده خواهند داشت، بر این اساس نباید کسی تصور کند که دور دوم انتخابات مجلس فاقد اهمیت است.

وی اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار مؤثر است چراکه آیت الله مدرس هم یک نماینده بود و بر این اساس حتی یک نماینده روی مجلس تأثیر دارد و نباید دور دوم انتخابات مجلس کم اهمیت جلوه داده شود؛ برای مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم نیز باید رسانه‌ها به ویژه صداوسیما امکان تبلیغات برابر را برای داوطلبان دور دوم انتخابات فراهم کنند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید اهمیت دور دوم انتخابات به خوبی برای مردم تبیین شود تا مردم در حوزه‌های انتخابیه‌ای که انتخابات به دور دوم کشیده شده است، حضور پُر شوری پای صندوق‌های رأی داشته باشند. تبیین و آگاهی‌بخشی به مردم، مهم‌ترین کاری است که باید مورد توجه باشد.

علیزاده اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران حضور و مشارکت مردم در عرصه‌هایی مانند انتخابات اهمیت زیادی دارد و امیدواریم مردم مشارکت بالایی در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در ۲۰۸ حوزه انتخابیه سراسر کشور برگزار شد که انتخابات ۲۱ حوزه به مرحله دوم کشیده شد. قرار است دور دوم انتخابات مجلس روز ۲۱ اردیبهشت برگزار شود.

کد خبر 6084386 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود