Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@18:57:01 GMT

«منطقه پرواز ممنوع» ۳ میلیاردی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۲۷۶۵

«منطقه پرواز ممنوع» ۳ میلیاردی شد

تعداد مخاطبان اکران مردمی فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» در شهرهای فاقد سینمای سراسر کشور از ۱۰۰ هزار نفر گذشت تا میزان فروش کشوری این فیلم ۳ میلیارد تومان عبور کند.

به گزارش مشرق، اکران مردمی فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد در مدت زمان ۴۱ روز در قالب ۶۸۱ سانس در شهرهای فاقد سینمای سراسر کشور انجام شده  که تا امروز با ثبت رکورد ۱۰۰ هزار و ۹۳۷ مخاطب به فروشی معادل ۴۱۳ میلیون تومان دست پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته حجت غیب‌الله‌زاده، مسئول سایت عماریار که پخش سیار فیلم «منطقه پرواز ممنوع» را نیز بر عهده دارد، این فیلم تا امروز در ۲۷ استان و ۱۲۲ شهر و روستا برای مخاطبان و مردم محروم از داشتن سالن سینما اکران شده است که در این میان بیشترین مخاطب اکران خود را در روستای نورآباد ممسنی استان فارس با ۵۹۰ نفر تجربه کرده است.

وی همچنین گفت: بیشترین سانس‌هایی که فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» اکران شده به ترتیب به استان‌های خراسان رضوی با ۱۷۹ سانس و ۲۶ هزار و ۲۲۲ نفر، فارس، با ۶۸ سانس و ۱۱ هزار و ۵۴۳ نفر، گیلان با ۵۹ سانس و ۸ هزار و ۹۲۰ نفر، اصفهان با ۵۱ سانس و ۶ هزار و ۶۳۱ نفر، حومه تهران با ۴۵ سانس و ۶ هزار نفر، خوزستان با ۳۰ سانس و ۴ هزار و ۵۸۱ نفر و همدان با ۲۷ سانس و ۴ هزار و ۵۷۳ نفر تعلق دارد.

مسئول سایت عماریار ادامه داد: در میزان فروش نیز خراسان رضوی با ۶۶ میلیون و ۲۳۳ هزار تومان در رتبه نخست قرار دارد و بعد از آن استان فارس با ۵۱ میلیون ۷۵۳ هزار تومان، گیلان با ۴۴ میلیون و ۶۳۴ هزار تومان، حومه تهران با ۳۵ میلیون تومان، اصفهان با ۳۲ میلیون تومان و خوزستان با ۲۱ میلیون تومان بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده‌اند.

غیب‌الله‌زاده در پایان با اشاره به برخی از اکران‌های خاص این فیلم اظهار کرد: «منطقه پرواز ممنوع» تا امروز برای ۴۳۷ نفر از دانش آموزان شهر سیل‌زده معمولان لرستان، ۳ هزار نفر از مردم میاندوآب آذربایجان غربی، ۱۰۰۰ نفر از مردم آستانه اشرفیه گیلان، ۱۰۰۰ نفر از مردم رودسر گیلان، دانش آموزان عشایری خرم آباد، ۸۰۰ نفر از مردم روستاهای شهرستان نهاوند و ۸۰۰ نفر از مردم شهرستان رامهرمز نیز اکران شده است.

علاقمندان به اکران فیلم «منطقه پرواز ممنوع» در شهرهای بدون سینما و مناطقی که امکان پخش فیلم‌ در آن به دلایل مختلف وجود ندارد می‌توانند با ثبت سفارش در این سایت و یا تماس با شماره ۰۲۱۴۲۷۹۵۶۲۰ درخواست خود را ثبت نمایند. مخاطبان در صورت داشتن هرگونه سوال درباره اکران‌های گروهی و مدارس نیز می‌توانند با شماره ۰۲۱۴۲۷۹۵۶۴۰ تماس بگیرند.

همچنین انیمیشن سینمایی «بنیامین» به نویسندگی و کارگردانی محسن عنایتی و تهیه کنندگی مصطفی حسن آبادی نیز توسط «عماریار» در شهرهای فاقد سینما در قالب اکران مردمی نمایش داده می‌شود. علاقمندان جهت ثبت درخواست برای اکران سیار این فیلم نیز می‌توانند به سایت عماریار مراجعه کنند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین سالن سینما منطقه پرواز ممنوع اکران فیلم سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۲۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار هزار میلیاردی برای تامین خدمات در محلات گلابدره و سیمین قلعه

پدرام اخوان، معاون شهرسازی و معماری منطقه یک تهران گفت: پس از تصویب و ابلاغ طرح موضعی محلات گلابدره و سیمین قلعه، طی توافق مشترک میان شهرداری منطقه یک و سازمان نوسازی شهر تهران به عنوان کارفرمای پروژه، جهت طراحی و اجرای دو عرصه مذکور و موافقت شورای اسلامی شهر تهران در سال ۱۴۰۲، در حال حاضر به منظور تامین خدمات با اولویت ساخت و احداث مجموعه‌های خدماتی چند منظوره مشتمل بر کاربری‌های پارکینگ، آموزشی، درمانی و فرهنگی، مبلغ یک هزار میلیارد ریال اعتبار در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری تهران، تخصیص داده شد.

او افزود: ۳ هزار متر مربع از عرصه ۱۳ هکتاری طرح موضعی سیمین قلعه با قابلیت بارگذاری ۲۱ هزار متر مربع در قالب مجموعه چند منظوره پارکینگ، فرهنگی و نیز ۸ هزار مترمربع از عرصه ۳۸ هکتاری طرح موضعی محدوده گلابدره با قابلیت بارگذاری ۲۶ هزار متر مربع در قالب مجموعه چند منظوره پارکینگ، درمانی، فرهنگی، آموزشی در کمیسیون ماده ۵ شهر تهران مصوب و اعتبار بودجه مربوطه در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری تهران تخصیص و ابلاغ شد.

معاون شهردار منطقه یک گفت: در محدوده سیمین قلعه در مرحله اول توافق با مالک در دستور کار منطقه قرار دارد که در حال انجام مقدمات اولیه است. 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مذاکرات صورت گرفته با سازمان نوسازی شهر تهران و بازدید از محل، مقدمات انعقاد قرارداد با مشاور، جهت تهیه طرح اجرایی پروژه‌های مذکور در دستور کار معاونت فنی و عمرانی سازمان نوسازی شهر تهران قرار گرفته است.

 اخوان در خاتمه خاطر نشان کرد: محلات گلابدره و سیمین قلعه در محدوده بافت فرسوده منطقه یک واقع شده است و در زمره محلات کم برخوردار منطقه قلمداد می‌شوند، بر همین اساس پیگیری اجرایی شدن پروژه‌های مذکور در سال جاری از اولویت‌های معاونت شهرسازی و معماری منطقه است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • همه مسیرهای هوایی کشور باز است
  • تکذیب ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور
  • تکذیب شایعه تعطیلی فرودگاه‌ها/ برقراری پرواز از مبدا و مقصد ایران
  • ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور؟
  • شرکت فرودگاه‌ ها: تکذیب ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور
  • ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور تکذیب شد
  • بیش از ۱۶ هزار همدانی در تعطیلات نوروز به سینما رفتند
  • هدیه عجیب برای تولد مهران مدیری
  • «خوره» در تلاش برای آگاهی‌بخشی/ جذام هنوز تمام نشده است!
  • تخصیص اعتبار هزار میلیاردی برای تامین خدمات در محلات گلابدره و سیمین قلعه