Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قم به همراه شهردار قم از پیاده راه ارم و چگونگی اجرای پیاده راه خیابان انقلاب بازدید کردند. ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بهرام سرمست استاندار قم، سقائیان نژاد شهردار قم، جلالی رئیس شورای شهر قم، بهشتی معاون عمرانی استاندار، اعضای شورای اسلامی شهر قم و معاونان شهردار ظهر امروز ضمن بازدید از پیاده راه ارم از چگونگی اجرای پیاده راه خیابان انقلاب بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید شهردار قم و ذاکریان معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گزارشی از چگونگی اجرای این طرح ارائه کردند.

استاندار قم: اجرای پیاده راه انقلاب اهمیت ویژه‌ای برای شهر قم دارداجرای پیاده‌راه انقلاب قم از فردا آغاز می‌شودپروژه پیاده راه انقلاب قم در 6 ماه انجام می‌شود

پیاده راه ارم سال گذشته در راستای آرام‌سازی اطراف حرم مطهر اجرا شد که مقررشده در همین راستا پیاده راه خیابان انقلاب نیز از فردا آغاز و در مدت شش ماه به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/450/ش

R7854/P/S6,62/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۲۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مدرسه ۶ کلاسه صالح شهر در دستور کار قرار گرفت

علی منجزی، شهردار صالح شهر گفت: مسئول نقشه برداری اداره کل نوسازی مدارس استان و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گتوند جهت پیگیری و ساخت مدرسه ۶ کلاسه جدید صالح شهر در این شهر حضور پیدا کردند و ضمن حضور در محل ساخت مدرسه آن محل را مورد بازدید و بررسی قرار دادند.

به گفته او در این بازدید، نوسازی مدارس  فرسوده صالح شهر نیز مورد بازدید و جهت نوسازی آنها برنامه ریزی لازم صورت پذیرفت.

او می گوید: زمین احداث مدرسه جدید ۶ کلاسه نیز از طرف شهرداری صالح شهر اهدا گردید.

این بازدید با حضور مسئولین مهندس عطایی مسئول نقشه برداری اداره نوسازی مدارس استان، رئیس آموزش و پرورش شهرستان گتوند، شهردار و شورای اسلامی صالح شهر صورت گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • پرش از روی پل عابر پیاده بر روی اتوبوس شرکت واحد!
  • معابر پرتردد کرمانشاه ساماندهی می‌شود
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در پهنه غرب و شمال‌غرب تبریز
  • خیابان نوبهار پیاده‌راه می‌شود
  • خیابان نوبهار پیاده‌راه میشود
  • ارتقاء فرهنگ ترافیکی عابران پیاده، کاهش تصادفات را رقم می‌زند
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • حذف مزاحمان از پیاده روهای شهر | ۲۰۰ کیلومتر از پیادروهای پایتخت مناسب سازی شدند
  • احداث مدرسه ۶ کلاسه صالح شهر در دستور کار قرار گرفت