Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@15:59:01 GMT

سهراب بختیاری‌زاده مصاحبه نکرد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۲۹۶۶

سهراب بختیاری‌زاده مصاحبه نکرد

سرمربی تیم استقلال خوزستان بعد از شکست تیمش در ارومیه با خبرنگاران مصاحبه نکرد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، سهراب بختیاری زاده سرمربی تیم استقلال خوزستان که سابقه گلزنی در جام جهانی 2006 را نیز دارد بعد از شکست تیمی در ارومیه و برابر تیم 90، با یک رفتار غیر حرفه‌ای با خبرنگاران ارومیه‌ای مصاحبه نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق که به نظر می‌آمد بدلیل ناراحتی از شکست تیمش بوده اتفاقی است که مدت هاست در فوتبال ایران به یک اپیدمی تبدیل شده و یک رفتار غیر حرفه ای در فوتبال امروز دنیا به حساب می آید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سهراب بختیاری زاده لیگ دسته یک فوتبال لیگ دسته اول فوتبال ایران تیم فوتبال 90 ارومیه لیگ دسته 1 فوتبال ایران لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور تیم فوتبال استقلال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۲۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و تراکتور تبریز از ساعت ۱۶:۳۰ امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ پیگیری شد که با تساوی بدون گل در نیمه اول به پایان رسید.

تغییرات نصرتی پس از جدایی خمز

استعفای پاکو خمز از هدایت تراکتور باعث شد تا محمد نصرتی دستیار او به عنوان مربی موقت هدایت تراکتوری‌ها را بر عهده بگیرد. او نیز تصمیم گرفت با ایجاد تغییراتی در خط دفاعی سرخپوشان پایتخت شوک مثبتی را به رختکن تیمش وارد کند. از این رو میلاد کر در جمع ۱۱ بازیکن اصلی قرار گرفت تا زوج شجاع خلیل زاده در قلب دفاع باشد. همچنین آلوز نیز بار دیگر در ترکیب تراکتور قرار گرفت تا بازی‌سازی تیمش را بر عهده بگیرد. ترکیب تراکتور به شرح زیر است:

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد کر، مهدی شیری، محمد نادری، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، سیامک نعمتی، امیرحسین حسین‌زاده، مهدی عبدی و رحمان جعفری.

ترکیب نساجی برای فرار از منطقه سقوط

ساکت الهامی برای خروج تیمش از منطقه سقوط جدول چیزی جز سه امتیاز دیدار خانگی امروز به دردش نمی‌خورد. از این رو تصمیم گرفت ترکیبی نسبتا تهاجمی را وارد میدان کند که در پی می‌خوانید:

لوآن پولی، امیرحسین سام دلیری، امیرمحمد هوشمند، امیرمهدی جان ملکی، سعید غلامعلی بیگی، حسین زامهران، سعید آقایی، منصور باقری، سید محمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی و محمد عباس زاده

بازی مستقیم با صحنه مشکوک

تفکرات کادر فنی دو تیم باعث سانترهای بلند برای خلق موقعیت گلزنی بود. تراکتوری‌ها با استفاده از سانترهای بند خلیل زاده و کر چنین روشی را انتخاب کردند تا امیرحسین حسین زاده و رحمان جعفری و مهدی عبدی را صاحب توپ کنند. همین امر هم کم کرد تا ضد حمله این تیم در دقیقه ۲۵ با شوت سرکش حسین زاده همراه شود. توپ او پس از برخورد به تیر دروازه طوری روی خط نشست که محمد نصرتی معتقد به گل بود اما کمک داور این مسابقه آن را رد کرد و دستور به ادامه بازی داد.

پس از این صحنه نساجی نیز دو بار توسط عباس زاده موقعیت آفرینی کرد که پورحمیدی مانع از باز شدن دروازه تیمش شد تا دو تیم بدون زدن گل راهی رختکن شوند.

کد خبر 6082696

دیگر خبرها

  • سه امتیاز برای حفظ تار و پود نساجی/ تراکتور بازهم شکست خورد
  • تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور
  • کاپیتان خوزستانی‌ها مرد بازی‌های خاص!
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • گل والی تماشایی مطلق‌زاده به گل گهر (گل گهر 2-2 استقلال خوزستان)
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • نخست‌ وزیر اوکراین : اگر اوکراین در جنگ خود با روسیه شکست بخورد، «جنگ جهانی سوم» رخ خواهد داد
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)