Web Analytics Made Easy - Statcounter

واژگونی خودرو 405 در20کیلومتری اتوبان آبادان - ماهشهر،2 کشته و3 مصدوم بجای گذاشت.

امین منصور رئیس مرکز حوادث وفوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان بعد از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در ساعت 9:42 دقیقه امروز بر اثر واژگونی یک خودرو پژو 405 در اتوبان آبادان - ماهشهر یک خانواده 5 نفر دچار حادثه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حادثه رانندگی، دختر 8 ساله و پسر 5 ساله به علت شدت جراحت‌های وارده در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند و 3  عضور دیگر این خانواده نیز دچار جراحت شده و به بیمارستان طالقانی آبادان منتقل شدند.

منصور با اشاره به این که نیروهای امداد و دو دستگاه آمبولانس پس از اعلام حادثه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، بیان کرد: رانندگان خودروها و وسایل نقلیه در هنگام رانندگی به علایم هشداردهنده در پیچ‌ها و نقاط حادثه خیز به ویژه در جاده‌ها توجه کرده و با احتیاط بیشتر و سرعت کمتری تردد کنند.

اسامی مصدومان حادثه:

محمد میثاق بغلانی 5 ساله فوت، آتنا بغلانی 8 ساله فوت، ولید بغلانی، نادیا توحیدنیا  و محمدعلی بغلانی 6 مصدومان این حادثه بودند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو آبادان بیمارستان خانواده حادثه واژگونی خودرو فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۲۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه صبح امروز به اورژانس پیش بیمارستانی اعلام شد و سه واحد آمبولانس امدادی اورژانس و ۲ اکیپ امدادی هلال احمر به محل اعزام شدند.

به گزارش ایرنا، عباس عابدی با اشاره به اینکه واحد‌های امدادی در کوتاه‌ترین زمان در محل حاضر شدند، افزود: در این سانحه هشت مرد ۲۲ تا ۸۹ سال و ۲ زن ۲۰ و ۶۳ سال مصدوم شدند.

وی ادامه داد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های امام حسین (ع) گلپایگان و حضرت محمد (ص) میمه منتقل شدند.

عابدی خاطرنشان کرد: یک مرد ۳۵ ساله نیز پس از دریافت مراقبت‌ها و خدمات اولیه درمانی سرپایی، عدم رضایت خود به انتقال به بیمارستان را به ماموران اورژانس اعلام کرد و ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید