Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@16:05:07 GMT

وجوه اختلاس میلیاردی آموزش‌وپرورش آشخانه بازگشت

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۳۱۸۵

وجوه اختلاس میلیاردی آموزش‌وپرورش آشخانه بازگشت

دادستان عمومی و انقلاب مانه و سملقان ضمن اشاره به صدور کیفرخواست برای متهم پرونده سوءاستفاده مالی در آموزش‌وپرورش این شهرستان، از اعاده کلیه وجوه اختلاس شده به بیت‌المال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دادگستری کل خراسان شمالی، مهدی ایزانلو درباره جزئیات محتویات پرونده فساد مالی صورت گرفته در آموزش‌وپرورش این شهرستان اظهار کرد: پس از وصول گزارش اداره کل بازرسی  استان مبنی بر شکل‌گیری سوء جریان مالی در آموزش‌وپرورش مانه و سملقان در این خصوص پرونده قضایی تشکیل گردید و به اتهامات مطروحه در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی دادسرای  این شهرستان  رسیدگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مانه و سملقان خاطرنشان کرد: اتهامات متهم پرونده اختلاس توأم با جعل سنتی و رایانه‌ای به مبلغ ۴ میلیارد و ۸۲۲ میلیون و ۴۱۰ هزار و ۸۲۷ ریال و همچنین استفاده از سند مجعول و بعلاوه معاونت در اختلاس از شهرداری مانه و سملقان به مبلغ ۲۶۸ میلیون و ۵۰ هزار ریال است.

 وی ضمن تشریح تلاش‌های به عمل آمده مبنی بر وصول و اعاده اموال بیت‌المال به خزانه دولت از استرداد کلیه وجوه مورد اختلاس از سوی متهم خبر داد.

ایزانلو تصریح کرد: خوشبختانه درنتیجه پیگیری‌های به عمل آمده متهم  قبل از صدور کیفرخواست، نسبت به استرداد کلیه وجوه اختلاس شده اقدام نمود.

 دادستان مانه و سملقان افزود: با استناد به ماده ۵ و تبصره‌های ۲ و ۳ قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء ، اختلاس و کلاهبرداری برای متهم کیفرخواست  صادرشده و پرونده برای ادامه رسیدگی به محاکم جزایی ارسال‌شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش اختلاس فساد مالی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش لرستان

با حکم وزیر آموزش‌وپرورش و در مراسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان،یونس بهاروند با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست جدید آموزش‌وپرورش لرستان منصوب شد.

پیش‌از این یونس بهاروند مدیرکل نوسازی مدارس لرستان بود و در کارنامه کاری خود عضو هیئت‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان لرستان را نیز دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی
  • مرد میانسال با دیدن مرد غریبه در منزلش مرتکب قتل شد
  • دستگیری ۵۹۳۶ متهم قاچاق کالا و ارز در استان کرمان
  • جریمه شش میلیاردی ۲۳واحد متخلف استان در سال ۱۴۰۳
  • اموال مسروقه میلیاردی در آشخانه کشف شد
  • انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش لرستان