Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص شکست مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی بود. بعضی از بازیکنان ما اولین بار بود که جلوی تیم پرسپولیس و در حضور آن همه هوادار در آزادی بازی می‌کردند، این موضوع کار را کمی برای تیم ما سخت کرده بود. تمامی تلاشمان را کردیم که به تمام  نکاتی که کادرفنی به ما دیکته کرده بود گوش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول و حتی در نیمه دوم هیچ موقعیت صددرصدی برای گلزنی نداشتیم. گل اول را روی یک حرکت کاملا اتفاقی دریافت کردیم وتمامی تمرکزمان را از دست دادیم. گل دوم را هم روی یک اتفاق بچه‌گانه دریافت کردیم زمانی هم که میخواستیم جبران کنیم دیگر زمانی باقی نمانده بود.

وی درخصوص عملکرد موفق و گلزنی در بازی مقابل پرسپولیس گفت: زمانی که مس‌کرمان بودم و این تیم به لیگ یک سقوط کرد مدت‌ها به خاطر سربازی و گرفتن کارت پایان خدمت نتوانستم در سطح بالای فوتبال حضور داشته باشم و بعد از اتمام دوره خدمت تصمیم گرفتم که تمامی تلاشم را بکنم تا دوباره توانایی خودم را در لیگ برتر فوتبال به همه نشان دهم. خداراشکر می‌کنم که توانستم در این بازی عملکرد خوبی داشته باشم. گلی را که به ثمر رساندم با تلاش تمامی بچه‌ها تیم درون دروازه نشست، خوشبختانه گلزنی مقابل تیم پرسپولیس قسمت من بود. امیدوارم که این روند خوبم ادامه‌دار باشد.

مدافع تیم گل‌گهرسیرجان درواکنش به درگیری با شجاع خلیل‌زاده توضیح داد: با شجاع زمانی در مس‌کرمان هم‌بازی بودم با او خیلی صمیمی هستم. در اوایل بازی یارگیر مستقیم در ضربات ایستگاهی بود و خیلی خیلی باهمدیگر شوخی می‌کردیم مشکلی نبود. ولی در آن صحنه که فکر می‌کنم خود خلیل‌زاده هم آن را به یاد نداشته باشد از پشت با آرنج به سینه‌ام زد و بعد از من از شدت درد روی زمین افتادم. زمانی که او برگشت و با آن حالت به بالای سرم آمد خیلی تعجب کردم از آدمی مثل خلیل‌زاده انتظار چنین برخوردی را نداشتم. فکر می‌کنم که صحنه خوشایندی نبود. مسلما شجاع هررفتاری انجام دهد روی هواداری تیم پرسپولیس تاثیر می‌گذارد و بدون شک آن‌ها پشت بازیکن تیم خودشان در می‌آیند ولی با تمام اینها در پایان بازی همدیگر را بغل کردیم و با هم از ورزشگاه خارج شدیم.

ابراهیمی درخصوص اخراج شدن بهنام برزای گفت: بهنام یک پسر فوق‌العاده احساسی است. از ابتدای بازی تا نیمه دوم حدود بیست هزارنفر از هواداران پرسپولیس به بهنام فحاشی می‌کردند تا اورا عصبی کنند. بهنام خیلی بازیکن بامتعصب و باغیرتی است و همیشه تا لحظه‌ آخر برای سربلندی تیمش در زمین میجنگد. لحظه‌ اخراج او هم تیم ما دوهیچ عقب بود و شجاع هم داشت کمی حاشیه درست می‌کرد که بهنام میخواست پشت بچه‌های تیم دربیاید که باعث شد کارت زرد دوم را بگیرد. بنظرم اخراج بهنام خیلی اشتباه بود. متاسفانه تیم ما همین الان هم از نظر مهره‌ای به اندازه کافی مشکل دارد گل‌گهر کلا سیزده، چهارده بازیکن بیشتر ندارد. در بازی بعدی علاوه بر غیبت بهنام برزای، مهرداد عبدی را هم در اختیار نداریم و این موضوع کار را برای تیم‌ما خیلی سخت می‌کند. اگرچه باقی بازیکنان نمی‌توانند جای این دو بازیکن را با آن کیفیت پر کنند ولی خوب همگی ما تلاش می‌کنیم تا با عملکرد خوب بتوانیم مقابل ذوب آهن پیروز شویم تا تیم ما از فشار خارج شود.

وی در خصوص پیشبینی‌اش از بازی بعدی گل‌گهر مقابل ذوب‌آهن گفت: اگر بخواهیم بازی با ماشین‌سازی را به این دلیل که هنوز زمان برگزاری آن مشخص نیست را فاکتور بگیریم، بازی مقابل ذوب‌آهن یک دیدار خانگی برای تیم ما است. اگر بازی با ذوب‌آهن را نبریم کار ما برای نیم‌فصل دوم خیلی خیلی سخت خواهد شد. از من بازیکن گرفته تا کادرفنی و هواداران و غیره همگی باید هرآنچه را که دارند را بگذارند تا بتوانیم بازی با ذوب‌آهن را ببریم. امیدوارم که بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

گفتگو:ترنم کشاورز

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس بهنام برزای گل گهر سیرجان مجیدجلالی شجاع خلیل زاده علیرضا ابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و چهارم، صنعت نفت آبادان میزبان پرسپولیس است.

این مسابقه حساسیت دو چندانی دارد چراکه علاوه بر اهمیت برای تیم‌های بالای جدول به خصوص استقلال در کورس قهرمانی، برای تیم‌هایی که گزینه سقوط هستند نیز مهم است.

صنعت نفت آبادان یکی از تیم‌هایی است که هفته‌هاست برای بقا می‌جنگد و اکنون با ۱۶ امتیاز و تفاضل بهتر نسبت به نساجی در رده پانزدهم قرار دارد.

نساجی که فردا دیدار حساس و سختی با تراکتور دارد، در روز اول بازی‌های این هفته امیدوار است که پرسپولیس صنعت نفت را شکست دهد تا با گرفتن امتیاز از تراکتور شانس جدا شدن از قعر جدول را داشته باشد.

دیگر خبرها

  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!
  • بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • معنی حرکت دست آرائوخو پس از اخراج مقابل پاری سن ژرمن چیست؟
  • حمله گوندوگان به آرائوخو: تیم را نابود کردی!
  • انتقاد گوندوگان از آرائوخو: تیم را نابود کردی!
  • ریگی مسئول اول فرار از پرس در پرسپولیس
  • اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟
  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است