Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@21:05:44 GMT

فراستی: با دیدن این مستند جوان شدم!

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۳۲۲۲

«خاطرات موتورسیکلت» در اولین اکران خود، مورد استقبال تماشاگران، خانواده ایثارگران، اهالی رسانه، منتقدان و حتی داور بخش شهید آوینی سیزدهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت قرار گرفت.

اخبار فرهنگ وهنر - در اولین شب اکران این فیلم تعدادی از ایثارگران و برخی از قهرمانان موتورسواری در جنگ تحمیلی از جمله «جلیل نقاد» معروف به جلیل پاکوتاه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود فراستی منتقد و داور بخش شهید آوینی جشنواره سینماحقیقت در خصوص «خاطرات موتور سیکلت» ساخته امیرحسین نوروزی گفت: فیلم خیلی خوبی دیدم و بعد از مدت‌ها احساس کردم چند سال جوان‌تر شده‌ام؛ امیرحسین از جنس غیرت این آدم‌هاست و غیرت آدم را با سینما به وجد می‌آورد.

او که کمتر فیلمی توجهش را جلب می‌کند، برای دومین بار در اکران «خاطرات موتور سیکت» حضور یافت و تا پایان، فیلم را همراهی  و تاکید کرد: الان حال من خوب است چون فیلم خوب دیده‌ام. الان وقتی به همه شما نگاه می‌کنم می‌بینم حال همه شما هم خوب است؛ چراکه امیرحسین کارش را بلد است و اگر او به کارش باور نداشت و این کار را بلد نبود نمی‌توانست آن را به شما منتقل کند.

فراستی با دعوت حضار به تشویق «جلیل نقاد» ودعوت او برروی سن سالن نمایش فیلم گفت: من دست آقا جلیل را می‌بوسم و اگر حسن آقا (شاه حسینی) هم روی سن بیاید که در خدمت باشیم، من مخلصش هستم.

این منتقد که پیش از این در صفحه اینستاگرام خود از «خاطرات موتور سیکلت» به خوبی یاد کرده بود، افزود: امیرحسین نوروزی فیلمی ساخته که حال همه را خوب می‌کند. من به نوروزی به جهت ساخت چنین فیلمی از آدم‌های زیبایی که تا ابد زیبا هستند، تبریک می‌گویم و به این مردان بزرگ افتخار می‌کنم و از خدا می‌خواهم همیشه سرپا باشند و بدانند که ما مخلصیم.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سینما حقیقت مسعود فراستی جشنواره بین المللی جنگ تحمیلی مسعود فراستی موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۳۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری جلیل محبی از پشت پرده بازگشت گشت ارشاد به خیابان

جلیل محبی در پاسخ به یک کاربر گفته است؛ اون متن مرکز پژوهش‌ها کنار رفت متن آقای بانکی پور تصویب شد که هنوز قانون نشده، این اقدامات هم کار دولت است بر مدار سابق.

دیگر خبرها

  • امیرحسین صادقی: داوری‌ها؟ الان همه چیز وایرال می‌شود! / فیلم
  • افشاگری جلیل محبی از پشت پرده بازگشت گشت ارشاد به خیابان
  • کتاب یک دختر بدون ملیت چگونه جهانی شد؟
  • زنده شدن خاطرات تلخ سرخ‌ها با دیدن این قاب
  • ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • «پا به ماه» روایت کرد/ ۲ خواهر دوقلو که با هم باردار شدند
  • «همیشه با هم» در «پا به ماه» روی آنتن شبکه دو
  • رونمایی از مستند «قوی‌دل» همزمان با روز جهانی هموفیلی/ فیلم‌های مستند، مهجور هستند
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم