Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@10:43:12 GMT

خدا محوری بین دانش ‌آموزان تقویت شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۳۳۶۶

خدا محوری بین دانش ‌آموزان تقویت شود

حجت الاسلام رنجبر گفت: باید خدامحوری را بین دانش آموزان تقویت کنیم و کاری کنیم که دانش آموزان به آخرت توجه بیشتری داشته باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام«ابراهیم رنجبر» امروز(پنجشنبه 21 آذر) در اختتامیه بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز در استان گلستان اظهار کرد: از هشت محور در بیانیه گام دوم انقلاب دو محور باید آموزش و پرورش به آن اهتمام داشته باشد و در این راستا باید کارگروه هایی شکل بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد اقامه نماز اصفهان  ادامه داد: آموزش و پرورش به حوزه معنویت و اخلاق و سبک زندگی اسلامی باید بیش از پیش بپردازد.

 

حجت الاسلام رنجبر بیان کرد: به دنبال این بودیم که دوره هایی برای ائمه جماعات مدارس در نظر بگیریم و در سال های گذشته در مشهد مقدس این دوره ها برگزار می شد.

 

وی با بیان اینکه ائمه جماعات و طلاب رقبت کمی برای حضور در مدارس دارند، متذکر شد: در استان هایی که صنعتی تر هستند در مدارس ائمه جماعات کمتر حضور پیدا می کنند و اگر نیز حضور پیدا می کنند طلاب جوانی هستند که تجربه کمی دارند.

 

مدیر ستاد اقامه نماز اصفهان یادآور شد: اگر بنا است آموزش برای ائمه جماعت برگزار شود باید از سویی در مدارس وقت و زمان کافی برای طلاب و ائمه جماعت در نظر گرفته شود تا بتوانند ارتباطات خود را با دانش آموزان افزایش دهند.
 

حجت الاسلام رنجبر ابراز داشت: برای پررنگ شدن اقامه نماز در مدارس باید بر روی چند محور کار کنیم و نخستین محور آن خانواده است و همچنین دوستان دانش آموز و فضای مدرسه نیز باید مورد توجه قرار گیرند.

 

وی گفت: آموزش و پرورش طرحی تربیت مربی  در نظر گرفته که هنوز نتوانسته گستردگی لازم را برای پوشش همه مدارس داشته باشد.

 

مدیر ستاد اقامه نماز اصفهان یادآور شد: باید خدامحوری را بین دانش آموزان تقویت کنیم و کاری کنیم که دانش آموزان به آخرت توجه بیشتری داشته باشند، عمل مدیران و معلمان مدارس در اقامه نماز بیشتر کار ساز است و با گفتار اتفاقی نمی افتد.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد مجلس سامانه فهما قرآن کریم بودجه قرآن مجلس شورای اسلامی نماز و مدرسه اجلاس نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۳۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند

شهردار یزد گفت: پارک آموزش ترافیک شهرداری روزانه میزبان ۱۵۰ نفر از نونهالان و نوجوانان استان است و دانش‌آموزان مدارس استثنایی، رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی در بازدید از پارک آموزش ترافیک شهرداری و روند آموزش رفتارهای ترافیکی با بیان اینکه باید برای ارتقای ایمنی ترافیک و رعایت حقوق شهروندی آموزش در تمام مقاطع سنی وجود داشته باشد، اظهار کرد: پارک آموزش ترافیک شهرداری روزانه میزبان ۱۵۰ نفر از نونهالان و نوجوانان استان است.

وی افزود: علاوه بر دانش‌آموزان مهدکودک، پیش دبستانی و سایر مقاطع تحصیلی، دانش‌آموزان مدارس استثنایی استان نیز آموزش‌های لازم را در خصوص رفتارهای ترافیک، مقررات ایمنی و عبور و مرور و خطرهای ناشی از بی توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی فرا می‌گیرند.

شهردار یزد خاطرنشان کرد: آموزش در این پارک به منظور نهادینه کردن و رعایت قانون و مقررات هنگام رانندگی و آشنایی کودکان با علائم ترافیکی است؛ بنابراین آموزش کودکان در هر زمینه‌ای که باشد اثرگذاری بیشتری نسبت به آموزش بزرگسالان دارد زیرا کودکان در رده سنی قرار دارند که به راحتی آموزش‌های مختلف را فرا می‌گیرند و به خوبی رعایت می‌کنند.

به گزارش ایمنا، پارک آموزش ترافیک شهرداری یزد روزانه میزبان ۱۵۰ نفر از نونهالان و نوجوانان استان است که این آموزش با همکاری پلیس راهور به دو صورت تئوری و عملی انجام می‌شود، به نحوی که در بخش تئوری، آموزش در کلاس و با حضور مربی به صورت تصویری (پخش انیمیشن‌های ترافیکی)، برگزاری مسابقه و پرسش و پاسخ در خصوص مسائل ترافیکی و در بخش عملی در محوطه پارک، برنامه‌های آموزشی همچون نحوه آشنایی با چراغ‌ها، تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی، راه‌ها، پیاده‌رو و خیابان‌ها و دیگر نشان‌ها که در مقیاس کوچک‌تر طراحی و احداث شده است، انجام می‌شود.

کد خبر 747073

دیگر خبرها

  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • قدردانی از ۱۹۰ فعال ترویج فرهنگ نماز در بخش مرکزی جرقویه
  • نواختن زنگ سلامت در مدارس شهرستان خوی
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق +عکس
  • مدارس و دانش‌بنیان‌ها پلی به سوی شکوفایی استعداد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق 
  • دانش‌آموزان سفیر سلامت ۱۶ میلیون خانواده هستند