Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی بلاروس حاضر در کلاس بین‌المللی مربیگری ورزش‌های زورخانه‌ای با زبان فارسی به اجرا پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پنجمین دوره آموزش مربیگری درجه C ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی که 16 آذرماه در آکادمی فدراسیون بین المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی آغاز شده بود عصر امروز (پنجسنبه، 21 آذر ماه) با برگزاری امتحان علمی و عملی از شرکت‌کنندگان در زورخانه شهرک نفت تهران به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



* در جریان این مراسم تعدادی از نوجوانان با مرشدی همسن و سالان خودشان به اجرای حرکات باستانی و نمایش ورزش زورخانه‌ای پرداختند که نه تنها مورد توجه حاضران بلکه شرکت‌کنندگان خارجی نیز قرار گرفت.

* در بخشی از مراسم مربیان خارجی حاضر در این دوره به صورت جمعی به اجرا و خواندن شعر «بنی آدم اعضای یکدیگرند....» پرداختند. پس از آن یکی از مربیان بلاروس حاضر در کلاس به صورت انفرادی و با ضرب این شعر را به 2 زبان فارسی و روسی اجرا کرد.

 

 

 


* نصرالله سجادی، نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی به همراه جمعی از پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای از حاضران در مراسم بودند.
* شرکت‌کنندگان در بخش پایانی با حضور در گود زورخانه به اجرای عملی این ورزش پرداختند.

 

 

 


در این دوره آموزشی، شرکت‌کنندگانی از کشورهای جمهوری آذربایجان، هندوستان، عراق، پاکستان، ترکیه، روسیه و بلاروس حضور داشتند که به‌صورت عملی و تئوری آموزش‌های لازم را برای مربیگری درجه C فرا گرفتند.
کلاس‌های تئوری این دوره آموزشی شامل تاریخچه و فلسفه ورزش‌های زورخانه‌ای، آشنایی با ترتیب انجام عملیات ورزش‌های زورخانه‌ای، سلام باستانی و آناتومی فیزیولوژی ورزش است. هنرجویان در بخش عملی علاوه بر تکنیک‌های ورزش‌های زورخانه‌ای، کشتی پهلوانی را نیز زیر نظر محمد طلایی و بهروز یاری آموزش دیدند.

در پایان این دوره که اختتامیه آن در زورخانه شهرک نفت تهران برگزار شد شرکت‌کنندگان گواهینامه‌های پایان دوره خود را محسن مهرعلیزاده، رئیس فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه ای دریافت کردند.
انتهای پیام/ک

منبع: فارس

کلیدواژه: زبان فارسی ورزش نفت تهران فارسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۳۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره مربیگری درجه ۳ کوهنوردی در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ جلال چشمه قصابانی سرپرست دوره آموزشی مربیگری درجه ۳ کوهنوردی در برف و یخ، با اشاره به اینکه این دوره آموزشی در پیست اسکی تاریکدره همدان برگزار می‌شود، گفت: این دوره با شرکت ۳۱ نفر از ۱۴ استان در دو بخش بانوان و آقایان است.

 ابریشمی، عضو کمیسیون اجتماعی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی هم با بیان اینکه هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی افراد علاقمند به حوزه اسکی کوهنوردی است، گفت: عنوان این دوره بازآموزی مربیگری درجه ۳ کوهنوردی در یخ و برف است که ورزشکاران پس از گذراندن آزمون و برگزاری دوره آموزشی در نقاط مختلف می‌توانند وارد بخش آموزش شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همدان، میزبان دوره مربیگری کوهنوردی در برف و یخ
  • برگزاری دوره مربیگری درجه ۳ کوهنوردی در همدان
  • فرهاد چیذری مربی سابق پرسپولیس درگذشت
  • از ورزش پهلوانی به‌عنوان یک الگو حمایت می‌کنیم
  • کشتی گیران خارجی جام «عبدالله موحد» وارد مازندران شدند
  • تماس باشگاه بایرن مونیخ با زیدان
  • ستاره سابق بارسا در فکر مربیگری در لیگ برتر
  • سرنوشت قلعه‌نویی در انتظار مورایس؟
  • دوره آموزش مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شاهرود آغاز شد
  • معرفی انواع ایرلاین های خارجی برای سفر از مبدا تهران