Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با حکم وزیر ورزش و جوانان مهدی علی‌نژاد به‌عنوان سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای این وزارتخانه منصوب شد. تاریخ انتشار: 17:47 - 21 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۶۳۶۷

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در حکمی مهدی علی‌نژاد را به‌عنوان سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای این وزارتخانه منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علی‌نژاد هم‌اکنون رئیس فدراسیون ووشو ایران است.

بیشتر بخوانید: سه کرسی ایران در کمیته‌های جهانی ووشو

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ووشو مهدی علی نژاد ووشو وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۳۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه مسائل علمی و اقتصادی در گرو توجه ویژه به مقوله ورزش است

مالک حسین‌زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به توجه مقام معظم رهبری به همگانی شدن ورزش در میان مردم به عنوان یکی از نیازهای اساسی کشور اظهار کرد: متأسفانه در ورزش کشور در سطوح بالا و پایین درگیر شعار بوده‌ایم.

وی با اشاره به صراحت اصل سوم قانون اساسی مبنی بر تربیت بدنی رایگان در تمام سطوح کشور، ادامه داد: تاکنون این موضوع که وزارت ورزش متولی آن است، اتفاق نیفتاده است و نمایندگان مجلس باید پیگیر اقدامات وزارت ورزش برای توسعه ورزش همگانی باشند.

وی با اشاره به اینکه هزینه کردن برای ورزش نوعی سرمایه‌گذاری است، افزود: در راستای افزایش امید و نشاط اجتماعی و بهبود خلق و خوی مردم همچنین کاهش هزینه‌های استعلاجی و درمانی، ورزش همگانی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و این در حالی است که در اقدامی نادرست، ورزش همگانی فدای ورزش حرفه‌ای شده است.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه توسعه ورزش همگانی به کاهش هزینه‌های درمان کمک خواهد کرد، گفت: وجود برخی از بیماری‌ها در کشور به دلیل نداشتن برنامه مناسب برای ورزش است و با وجود نظام‌نامه‌ها و مصوبات دولت و مجلس، نمی‌توانیم در سطح استان‌ها و ادارات کل ورزش و جوانان، مردم را دسته‌بندی کرده و برای ورزش آنها برنامه‌ریزی کنیم.

دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد، گفت: ورزش می‌تواند با ارتقای سلامت، نشاط و بهره‌وری در توسعه مسائل علمی، فرهنگی و اقتصادی اثرگذار باشد و کمک کند تا کشور توانمندی داشته باشیم اما تمام این موارد تنها به شعار و بنر در سالن‌ها خلاصه می‌شود

وی افزود: سلامت و نشاط با دستورالعمل و بخشنامه به دست نخواهد آمد و باید اذعان داشت که کارکنان دولت بیشترین کم‌تحرکی و پشت میزنشینی را دارند که این بی‌تحرکی موجب بیماری‌هایی از قبیل چربی، دیابت و فشار خون شده و که باید خدمات درمانی را افزایش داد.

حسین‌زاده گفت: با توسعه ورزش همگانی ضمن افزایش نشاط، امید به زندگی در کشور می‌توان روحیه جوانان را تقویت کرده و در مقابل خواسته دشمنان مبنی بر ناامیدی و تضعیف جوانان ایستادگی کرد.

کد خبر 6078937

دیگر خبرها

  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • سرپرست جدید جهاد کشاورزی استان بوشهر معرفی شد+عکس
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش
  • صدیقی: حضور این حجم از تماشاگر در اسفراین اتفاق کم‌نظیری بود
  • توسعه مسائل علمی و اقتصادی در گرو توجه ویژه به مقوله ورزش است
  • انتخاب لشگری به عنوان ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو‌
  • توسعه کسب و کارهای خرد زنان سرپرست خانوار در مناطق محروم