Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، ترانسفرمارکت گزارش داده است که تراکتور مذاکراتی را با "دویس مانگیا" سرمربی 45 ساله اسبق تیم زیر 21 سال ایتالیا آغاز کرده است. مانگیا مربیگری را از سن 30 سالگی در تیم وارسه در لیگ دسته پنجم ایتالیا آغاز کرده است. او سابقه هدایت تیم هایی نظیر پالرمو و باری را هم در کارنامه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخرین تجربه مربیگری او در تیم کرایووا در لیگ رومانی بود که با این تیم به قهرمانی جام حذفی در سال 2018 دست پیدا کرد اما در تابستان 2019 از این تیم رومانیایی جدا شد.

 

ایتالیا با مربیگری مانگیا در جام ملت های اروپای 2013 در رده زیر 21 سال به فینال مسابقات رسید اما در فینال مقابل اسپانیا با نتیجه چهار بر دو شکست خورد و از کسب قهرمانی باز ماند.

 

مانگیا از نظر شرایط کاری شباهت زیادی به آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی فصل استقلال دارد که اخیرا قراردادش را فسخ کرده اما مذاکرات در مورد بازگرداندن وی ادامه دارد. شباهت جالب مانگیا و استراماچونی این است که هر دو متولد دهه هفتاد میلادی هستند و هر دو بدون تجربه بازی کردن فوتبال در سطح حرفه ای، به سراغ مربیگری گرفته اند.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: استراماچونی تراکتورسازی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۳۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری سرمربی موقت تراکتور شد

مربی پیشین پرسپولیس و عضو فعلی کادرفنی تیم ملی به عنوان سرمربی موقت تراکتور انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسئولان باشگاه تراکتور تبریز حمید مطهری را به عنوان مسئول فنی تیم و سرمربی موقت انتخاب کردند.

تراکتوری‌ها که بهدنبال جذب یحیی گل‌محمدی هستند تصمیم گرفتند تا زمان برطرف شدن مشکلات حضور او در این تیم مطهری را به عنوان مسئول فنی انتخاب کنند.

 مطهری که یکی از اعضای کادرفنی تیم ملی نیز است با حضور در تبریز تمرینات تراکتور را زیر نظر خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • سیمونه اینزاگی و کسب مهم‌ترین جام‌های ایتالیا به عنوان بازیکن و مربی
  • گفتگو با حمید معصومی نژاد؛ از قبولی در آزمون ورودی پزشکی در رم تا پیشنهاد بازیگری (+عکس)
  • کاناوارو مربی جدید اودینزه شد